آیت الله محمد محمدی گلپایگانی اظهار داشت: بزرگترین خیانت‌ها به این کشور را خاندان پهلوی کردند که اگر طرفداران معدود آن‌ها بدانند که آن‌ها چه خیانت‌هایی کردند، از طرفداری آن‌ها دست برمی دارند.
کد خبر: ۷۲۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 15 March 2019
رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: ایت الله طه محمدی، امام جمعه سابق، شخصیتی فاضل، مجاهد، انقلابی و دانشمند بود و جایگزین ایشان جای خالی آن‌ها را پر خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، آیت الله محمدی گلپایگانی در خطبه‌های پیش از نمازجمعه این هفته شهر همدان، اظهار داشت: براساس تدبیر مقام معظم رهبری امام جمعه جدید و جوانی برای نماز جمعه مردم همدان انتخاب شد.

وی افزود: استان همدان دارای حوزه‌های علمی قوی بوده و اساتید برجسته و دانشمندی دارد.

رییس دفتر میام معظم رهبری تاکید کرد: نیرو‌های مومن و معتقد بسیاری در همدان وجود دارد و اکنون حجت الاسلام شعبانی جایگزین آیت الله طه محمدی هستند.

وی تاکید کرد: در آستانه حلول سال جدید هستیم و قرن‌ها از گذشتگان به ما رسیده است هرچند به فرموده امام راحل هرروزی که انسان گناه نکند، عید است.

گلپایگانی افزود: امید ما به آینده جهان بسیار است به طوری که در این ۴۰ سال بعد از انقلاب توطئه‌های بسیاری همچون ۸ سال جنگ، کودتای پایگاه نوژه و انواع و اقسام توطئه‌ها تحمیل کردند، ولی ۴۰ سال از این انقلاب گذشت و بنا به فرموده رهبری گام دوم انقلاب آغاز شده است.

وی اظهار داشت: بزرگترین خیانت‌ها به این کشور را خاندان پهلوی کردند که اگر طرفداران معدود آن‌ها بدانند که آن‌ها چه خیانت‌هایی کردند، از طرفداری آن‌ها دست برمی دارند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: خاطرات بسیاری از خیانت‌ها و دشمنی‌های خاندان پهلوی به کشور به نگارش درآمده است که قتل عام مردم مسجد گوهرشاد، آزار و اذیت روحانیون، کشف حجاب، به کارگیری بهائیان در امور مهم کشوری و ... بخشی از خیانت‌های آنان است.

وی افزود: آزادگی در کشور ایران در هیچ جای دنیا وجود ندارد به طوری که در مکه و خانه امن الهی سر کودک در جلوی چشم مادر به جرم شیعه بودن بریده می‌شود.

محمدی گلپایگانی عنوان کرد: کشور‌هایی که خود را مهد تمدن جهان می‌دانند با اسلحه به مردم خود حمله می‌کنند و ما را ناقضان حقوق بشر می‌دانند.

وی بیان کرد: بنا به نقل قولی از ۱۲۰۰ روستای همدان فقط ۲۰۰ روستا دارای روحانی است که باید به این مسئله پرداخته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار