مدیر فروشگاه «آجیل داغ» تصریح کرد: شایعاتی که درباره آجیل ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی زده می‌شود صحیح نیست و اکثر آجیل‌فروشان برای فروش محصولات خود کمترین سود ممکن را در نظر گرفتند.
کد خبر: ۷۲۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ 12 March 2019
فروشگاه «آجیل داغ» در کوی خضر همدان در آستانه عید نوروز با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه پیشنهاد‌های مختلفی را تهیه کرده است به طوری که آجیل را بین ۷۰ هزار تا ۱۷۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌کند.

به گزارش فارس، فروشگاه «آجیل داغ» واقع در همدان، کوی خضر، خیابان وحدت، نبش کوچه رسول، پلاک ۴۰ به مناسب شب عید و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی آجیل‌های مختلفی با قیمت‌های متنوعی در نظر گرفته است تا مردم با توجه به قدرت خرید خود اقدام به تهیه این محصول برای نوروز کنند.

آجیل ۷۰ هزار تومانی

به گفته امجد ویسی، مدیر فروشگاه «آجیل داغ» قیت آجیل در این واحد صنفی از ۷۰ هزار تومان آغاز و بهترین نوع آجیل با قیمت ۱۷۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی اظهار کرد: آجیل با ترکیب بادام، تخمه کدو، تخمه ژاپنی، پسته احمد آقایی و نخود با قیمت ۷۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

مدیر فروشگاه «آجیل داغ» افزود: ترکیب دیگر با فندوق، بادام هندی، تخمه ژاپنی، بادام و پسته با قیمت ۱۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: آجیل چهارمغز شامل، پسته، فندوق، بادام، بادام هندی از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات به قیمت ۱۷۰ هزار تومان تهیه شده که از هر کدام ۲۵۰ گرم در نظر گرفته شود.

ویسی تأکید کرد: اگر نوع پسته را تغییر دهیم قیمت آجیل به کیلویی ۱۵۰ هزار تا ۱۶۰ هزار تومان قیمت چهارمغز کاهش می‌یابد.

وی تأکید کرد: آجیل ۷۰ هزار تومانی با بهترین کیفیت به مردم عرضه می‌شود و گاهی با تعجب آن‌ها مواجه می‌شویم.

به شایعات توجه نکنیم

مدیر فروشگاه «آجیل داغ» تصریح کرد: شایعاتی که درباره آجیل ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی زده می‌شود صحیح نیست و اکثر آجیل‌فروشان برای فروش محصولات خود کمترین سود ممکن را در نظر گرفتند.

وی ادامه داد: در فروشگاه «آجیل داغ» محصولات تفت داده شده و با کیفیت عالی به مردم عرضه می‌شود.

اشتغال هشت نفر در فروشگاه آجیل داغ

ویسی خاطرنشان کرد: هشت نفر در این فروشگاه مشغول به کار هستند و درآمد خانواده آن‌ها از این محل تأمین می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تحریم آجیل به معنای کاهش درآمد این افراد است گفت: بنابراین ما از مردم تقاضا داریم که با توجه به قدرت مالی خود به خرید بپردازند و باعث گردش مالی در اقتصادی جامعه شوند.

مدیر فروشگاه «آجیل داغ» اظهار کرد: همه افرادی که در این صنف فعالیت می‌کنند فرزندان این استان هستند و به شب عید امید دوختند.

وی افزود: در حال حاضر برای فروش بیشتر سود را کاهش داده و چشم به خرید مردم دوختیم.

شهروندان می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۶۷۰۲۹۶ – ۰۸۱ با فروشگاه «آجیل داغ» تماس بگیرند و یا به آدرس آن واقع در کوی خضر، خیابان وحدت، نبش کوچه رسول، پلاک ۴ مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار