معاون خدمات شهری از آماده سازی جایگاه‌های امدادی و خدماتی به منظور راهنمایی مسافران نوروزی در جنب بوستان نماز و پارک نواری بهشت خبر داد.
کد خبر: ۷۲۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰ 12 March 2019

معاون خدمات شهری از آماده سازی جایگاه‌های امدادی و خدماتی به منظور راهنمایی مسافران نوروزی در جنب بوستان نماز و پارک نواری بهشت خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، وحید علی ضمیر گفت: کانکس و جایگاه جمعیت هلال احمر، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین خودرو و کانکس فوریت‌های پزشکی، پلیس راهور و نیروی انتظامی و امداد خودرو خدمات مورد نیاز در راستای استقبال و راهنمایی مسافران نوروزی را ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به ضرورت هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان بیان کرد: همدان باتوجه به دارا بودن قابلیت‌های گردشگری پذیرای هزاران گردشگر است و باید دستگاه‌های متولی با مشارکت همدیگر در نحوه خدمات رسانی بهتر به مسافران نوروزی تلاش کنند.

علی ضمیر با اشاره به فضاسازی و تبلیغات محیطی قابل توجه برای راهنمایی گردشگران از میدان شهید سردار همدانی تا بوستان نماز و از میدان امام حسن (ع) تا پارک نواری بهشت بیان کرد: کانکس عرضه مواد خوراکی متناسب با نیاز مسافران در بوستان نماز، آماده سازی مسجد راه کربلا، پاک‌سازی و تنظیف پارک و نگهداری از سرویس بهداشتی و نصب تجهیزات و علایم ترافیکی جهت پارک خودرو‌ها در این دو پارک آماده میزبانی از مسافران هستیم.

وی از افتتاح محل بوستان نماز برای استقبال و راهنمایی مسافران در روز یکشنبه ۲۶ اسفند ماه خبر داد و اعلام کرد: خاتمه طرح، ۱۶ فروردین ماه ۹۸ می‌باشد.

معاون خدمات شهری تصریح کرد: برای آماده‌سازی این دو محل سازمان‌های ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی، سیما، منظر و فضای سبز شهری، حمل و نقل و ترافیک، شهرداری‌های مناطق سه و چهار، میراث فرهنگی، جمعیت هلال احمر، امداد خودرو، اداره برق، اورژانس شهرستان، پلیس راهور و نیروی انتظامی همکاری می‌نمایند.
 
‍ ‍ آماده سازی مراکز راهنمایی مسافران نوروزی در همدان
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار