سرهنگ احمد ساکی از کشف ۲۸ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون ایسوزو در روز گذشته در نهاوند خبر داد و گفت: در پی گزارشی مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل مقدار زیادی مواد مخدر از نوع تریاک است، توقیف و کشف این محموله در دستور کار پلیس نهاوند قرار گرفت.
کد خبر: ۷۲۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲ 07 March 2019
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در نهاوند کشف و ضبط شده است.

به گزارش تسنیم، سرهنگ ساکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۷ و در رصد اطلاعاتی عوامل انتظامی شهرستان نهاوند و اقدامات صورت گرفته پلیسی، این یگان پنج باند تهیه و توزیع مواد محترقه را در شهرستان نهاوند شناسایی و زمین‌گیر کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۳۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه دست‌ساز کشف و ضبط شده است، افزود: این تعداد مواد محترقه در اقدامات عملیاتی و انتظامی صورت گرفته از ۶ دستگاه خودروی سواری کشف شده و متهمان نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی نهاوند با توصیه به خانواده‌ها در راستای توجه به فرزندان در ایام پایانی سال، عنوان کرد: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و همچنین چهارشنبه آخرسال از همه شهروندان تقاضا داریم از خرید این مواد که غالباً به‌صورت دستی ساخته می‌شوند و می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیر جسمانی ایجاد کنند اجتناب کنند.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات اطلاعاتی پلیس برای شناسایی باند‌های تهیه و توزیع این مواد به‌صورت مستمر انجام می‌شود، بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال پلیس به‌صورت جدی با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد محترقه در سطح شهرستان برخورد می‌شود.

ساکی در بخش دیگری از سخنانش از کشف ۲۸ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون ایسوزو در روز گذشته در نهاوند خبر داد و گفت: در پی گزارشی مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل مقدار زیادی مواد مخدر از نوع تریاک است، توقیف و کشف این محموله در دستور کار پلیس نهاوند قرار گرفت.

ساکی اظهار داشت: مسیر حرکت این کامیون از ملایر به سمت نهاوند بود که در مبادی ورودی شهر با انجام یک عملیات مشترک با پلیس استان خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی نهاوند تصریح کرد: پس از توقیف خودرو در یک بازرسی تخصصی حدود ۲۸ کیلوگرم تریاک که در این کامیون جاسازی‌شده بود کشف شد.

ساکی با اشاره به اینکه در این زمینه سه نفر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در نهاوند کشف و در این راستا ۱۰ باند مواد مخدر متلاشی‌شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار