سرهنگ محمد مهرآذین اظهار داشت: با آغاز تعطیلات نوروزی و سفر‌های نوروزی از مردم می‌خواهیم برای پیشگیری از سرقت، از خالی گذاشتن منزل خود حتی‌الامکان خودداری کرده و فردی مطمئن را در غیاب خود داخل منزل داشته باشند چرا که این امر نقش موثری در کاهش سرقت منازل در ایام نوروز دارد.
کد خبر: ۷۲۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ 07 March 2019
فرمانده پلیس پیشگیری استان همدان از فعالیت ۴ هزار شبگرد و نگهبان محله در سطح استان خبر داد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ مهرآذین در همایش شورا‌ها و دهیاران تابعه شهرستان اسدآباد اظهار داشت: ۴ هزارشبگرد در قسمت‌های مختلف استان برای پیشگیری از جرائم و سرقت‌ها فعالیت دارند.

وی افزود: چهار موسسه در سطح استان همدان تایید صلاحیت شبگرد‌ها را برعهده داشته و با تایید لازم این شبگرد‌ها برای پیشگیری از جرائم زیر نظر موسسه و با نظارت نیروی انتظامی فعالیت دارند. در تعطیلات نوروزی نیز وظیفه خطیر خود را انجام می‌دهند.

مهرآذین با بیان اینکه نیروی انتظامی با تمام امکانات و ابزار خود در راستای پیشگیری از جرائم همواره وارد عمل بوده و هست تصریح کرد: با صرف نظر از ایستگاه‌های موجود برای پیشگیری از جرائم، تعداد ۲۱ ایستگاه بازرسی در سطح استان وجود دارد که این ایستگاه‌ها نیز در آستانه تعطیلات نوروزی باید فعال شوند.

وی اظهار داشت: با آغاز تعطیلات نوروزی و سفر‌های نوروزی از مردم می‌خواهیم برای پیشگیری از سرقت، از خالی گذاشتن منزل خود حتی‌الامکان خودداری کرده و فردی مطمئن را در غیاب خود داخل منزل داشته باشند چرا که این امر نقش موثری در کاهش سرقت منازل در ایام نوروز دارد.

معاون فرمانداراسدآباد نیز در این جلسه اظهارداشت: دهیاران به عنوان حلقه واسطه مردم و حاکمیت بوده و مبلغان نیروی انتظامی با اطلاع رسانی به مردم در پیشگیری از جرائم موثرند.

یزدان آزرمی تصریح کرد: نشست و تعامل و گفت‌وگو محور بودن یکی از رویکرد‌های جدید در همه ابعاد نظام بوده و هر چه که تعامل و تبادل نظر در هر موضوعی وجود داشته باشد حواشی در این امر کمتر و نیل به اهداف بیشتر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار