مهدی خدابخشی با اشاره به شناسایی منزلی در همدان که به مشتریان خاص قلیان عرضه می‌کرد اظهار کرد: باخبر شدیم در یکی از کوچه‌های منطقه بلوار ارم در یک منزل قلیان عرضه می‌شود.
کد خبر: ۷۲۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴ 07 March 2019
مسوول کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی همدان از شناسایی منزلی در همدان که به مشتریان خاص قلیان عرضه می‌کرد خبر داد و گفت: صاحبخانه متعهد شد دیگر در این مکان قلیان عرضه نکند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه صاحبخانه پس از شناسایی عده‌ای مخفیانه آن‌ها را به منزلش راه می‌داد گفت: تنها افرادی می‌توانستند برای مصرف قلیان به این منزل بروند که از قبل شناخته شده باشند.

مسوول کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: پس از اینکه این منزل شناسایی شد، امروز همکاران بهداشت محیط در محل حضور یافته تا مکان مورد نظر را پلمب کنند.

وی ادامه داد: با این اقدام مرکز بهداشت و بازرسی‌های صورت گرفته در منطقه، صاحبخانه بلافاصله داوطلب شد که از وجود این مکان خبر دهد.

خدابخشی با اشاره به اینکه این فرد هشت قلیان تحویل بازرسان مرکز بهداشت داد و متعهد شد تا از این پس دست به چنین اقدامی نزند تاکید کرد: این فرد متعهد شد تا دیگر این منزل مرکز عرضه قلیان نباشد.

وی بیان کرد: احتمالاً فرد با خبر شده که نیرو‌های ما در منطقه حضور داشته، منزل شناسایی شده و قرار است پلمب شود که خود سریع اقدام کرده و از وجود چنین مکانی خبر داده است.

مسوول کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید به اینکه به طور جد پیگیر مقابله با عرضه قلیان در استان هستیم خواستار همراهی مردم در شناسایی چنین مکان‌هایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار