رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان به اهداء نهال رایگان تحت پویش مردمی "درختی بنشانیم به نشانه مهر پدر " در هفته درختکاری اشاره کرد و بیان نمود:٨ هزار اصله نهال از ١٥ لغایت ٢٠ اسفند ماه در هفته درختکاری توزیع می‌گردد.
کد خبر: ۷۲۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ 06 March 2019

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی معاونت خدمات شهری، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان به اهداء نهال رایگان تحت پویش مردمی "درختی بنشانیم به نشانه مهر پدر " در هفته درختکاری اشاره کرد و بیان نمود:٨ هزار اصله نهال از ١٥ لغایت ٢٠ اسفند ماه در هفته درختکاری توزیع می‌گردد.

فتحی گفت: از ١٠ لغایت ١٤ اسفند ماه از طریق سایت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ثبت نام برای دریافت نهال انجام شد وشهروندان محترم با در دست داشتن پرینت کد ثبت نام از ١٥ لغایت ٢٠ اسفند ماه جهت تحویل نهال به پارک مردم مراجعه نمایند.

فتحی اعلام نمود: شهروندان همچنین می‌توانند روز ١٥ اسفند ماه همزمان باروز درختکاری با تحویل یک من کاغذ (٣/٥ کیلوگرم) یک درخت در ایستگاه‌های بازیافت سازمان مدیریت پسماند تحویل بگیرند.

وی اظهار داشت: اگر همه ما هر سال به بهانه نزدیک شدن بهار و تازه شدن هوا، یک درخت یا درختچه در باغچه خانه‌های خود بکاریم، هزاران درخت کاشته می‌شود و بهار در میان این همه آلودگی شهر‌ها چهره زیباتری به خود می‌گیرد.

فتحی ادامه داد: علاوه بر مراسم‌هایی که به مناسبت این هفته در مناطق مختلف در حال برگزاری است، سنت توزیع نهال رایگان از جمله اقدامات خوبی است که با استقبال شهروندان رو به رو است.

ایشان در پایان به مزایای درخت و اقدام قابل تحسین شهرداری در توزیع این نهال‌ها اشاره نمود و گفت: توزیع این نهال‌ها آن هم به صورت رایگان به همه ما یادآوری می‌کند که چگونه می‌توانیم با کاری کوچک در حفاظت از شهر خود تاثیرگذار باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار