معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: یکی از برنامه‌های شهرداری در راستای استقبال از مسافرین نوروزی آماده سازی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر است و رفع مشکلات و آماده سازی تاسیسات پارک‌های سطح شهر در آستانه سال نو برای استقبال از نوروز ۹۸ در دستور کار شهرداری قرار دارد.
کد خبر: ۷۲۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵ 02 March 2019

معاون خدمات شهری شهرداری همدان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شهرداری در راستای استقبال از مسافرین نوروزی آماده سازی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر است.

به گزارش تابناک همدان، وحید علی ضمیر افزود: رفع مشکلات و آماده سازی تاسیسات پارک‌های سطح شهر در آستانه سال نو برای استقبال از نوروز ۹۸ در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای اسفند جاری بازدید‌های مستمری توسط کارشناسان ناظر از پارک‌های شهری صورت گرفته و مشکلات اصلی پارک‌ها شناسایی و رفع نواقص آن‌ها آغاز شده است.

علی ضمیر درخصوص برنامه رسیدگی به پارک‌ها گفت: تعمیر، بازسازی و تنظیف سرویس‌های بهداشتی، بازپیرایی فضای سبز، گلکاری داخل پارک‌ها، رسیدگی و رفع نواقص سیستم روشنایی پارک ها، تعمیرآبخوری‌ها و شیرآلات، رنگ آمیزی و شستشوی آبنما‌ها و مبلمان پارک ها، رفع نقایص وسایل تفریحی و ست‌های ورزشی، شستشوی جداول معابر پارکها، تنظیف و شستشوی کمپ‌ها و محل‌های اقامت مسافرین (پارک کولاب، پارک ارم و بوستان نماز) و بررسی وضعیت سطل‌ها و باکس‌های زباله داخل پارک‌ها و ... از جمله مواردی است که شهرداری برای استقبال از مهمانان نوروزی در دستور کار دارد.

وی اعلام کرد: امسال شهرداری، بوستان نماز و پارک نواری بهشت را بصورت ویژه جهت اسکان مهمانان نوروزی آماده می‌کند. 

وی در پایان بیان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده و با آغازعملیات آماده سازی پارک‌ها تا قبل از آغاز سال نو تمامی پارک‌های سطح شهر مهیای میزبانی از مسافران نوروزی خواهد شد.
 
آماده سازی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر همدان جهت استقبال از مسافرین نوروزی
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار