پیمان ترکمانه با بیان اینکه باید در ایام پایانی سال با تشویق خیران و نیکوکاران قدمی برداریم تا شاید به سفره نیازمندان کمکی شود، گفت: ۸ هزار و ۳۳۳ دانش‌آموز و ۸۷۵ دانشجو محروم و نیازمند در استان همدان تحت حمایت کمیته امداد هستند.
کد خبر: ۷۲۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳ 01 March 2019
مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری یک هزار و ۷۵۴ پایگاه سیار و ثابت در استان همدان آماده دریافت کمک‌های مردمی خیران خواهد بود.

به گزارش مهر، ترکمانه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۴ اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد و چهلمین سال شکل‌گیری این نهاد با شروع جشن نیکوکاری مصادف است، گفت: امسال این برنامه با شعار «عیدی برای همه» و باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه باید در ایام پایانی سال با تشویق خیران و نیکوکاران قدمی برداریم تا شاید به سفره نیازمندان کمکی شود، گفت: ۸ هزار و ۳۳۳ دانش‌آموز و ۸۷۵ دانشجو محروم و نیازمند در استان همدان تحت حمایت کمیته امداد هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری یک هزار و ۷۵۴ پایگاه سیار و ثابت در استان همدان آماده دریافت کمک‌های مردمی خیران خواهد بود.

ترکمانه گفت: امسال یک هزار و ۵۰۵ پایگاه در مدارس، ۶۳ پایگاه در میدان‌ها به‌صورت ثابت و سیار، ۱۶۵ پایگاه در مساجد و بسیج و ۲۱ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های هم‌وطنان خیر و نیکوکار استان همدان برپا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان به ۲۵۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری که در مدارس توزیع‌شده اشاره کرد و افزود: پاکت‌های جمع‌آوری‌شده در مدارس توسط مدیر مدرسه به دانش آموزان بی‌بضاعت همان مدارس تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقد و غیر نقدی جمع‌آوری شد و تمامی کمک‌ها به دست دانش آموزان و دانشجویان نیازمند رسید.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان نیز گفت: ۷۸ مسکن شهری با کمک‌های معوض و ۴۴ مسکن با کمک‌های بلاعوض برای مددجویان تحت حمایت خریداری‌شده است.

محمود فیضی با اشاره به اینکه در ۱۱ ماهه امسال ۷۸ مسکن شهری با کمک‌های معوض ساخته‌شده است، گفت: در این زمینه ۴ میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان در ادامه بابیان اینکه ۴۴ واحد مسکونی نیز با وام‌های بلاعوض خریداری‌شده است، گفت: سه میلیارد و ۱۹۷ میلیون تومان نیز هزینه در برداشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار