مدیر کل امور بانوان استانداری همدان خواستار حمایت بیشتر زنان سرپرست خانوار شد و گفت: پیش بینی تمهیداتی در راستای همکاری با اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در زمینه‌های مختلف از جمله حضور دوره‌ای بانوان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در دفتر بانوان و خانواده استانداری به منظور ارایه مشاوره‌های مالی، اقتصادی و سرمایه گذاری درخواست می‌شود.
کد خبر: ۷۲۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲ 01 March 2019
ربیعه علیمحمدی گفت: گذشت و ایثار زنان برای حفظ کانون خانواده مثال زدنی است.

به گزارش مهر، علیمحمدی در جمع بانوان امور اقتصادی و دارایی استان همدان بابیان اینکه گذشت و ایثار زنان برای حفظ کانون خانواده مثال زدنی است، گفت: حضور زنان در خانواده آرامش و پاکی را با خود به همراه دارد.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان اظهارداشت: نهاد خانواده از ارکان مهم جامعه است و بر همین اساس باید حمایت از بانوان شاغل و خودکفا موردتوجه باشد چراکه این مقوله امری مهم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دقت بانوان در انجام امور و برنامه ریزی‌های کلان در سطح کشور و استان حائز اهمیت است، گفت: زنان ایرانی مدیرانی باهوش و خبره در امور مالی هستند و جای خرسندی است که در جامعه ما هیچ اختلاسی توسط زنان صورت نگرفته است.

علیمحمدی درادامه با اشاره به اینکه در عصر کنونی با جنگ اقتصادی مواجه هستیم و باید ابزار مقابله را تقویت کرد، گفت: امروز دشمن پنهان است و ما نیاز به همکاری و کمک یکدیگر داریم تا بتوانیم از این شرایط سخت با موفقیت عبور کنیم.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان نیز ضمن اعلام آمادگی برگزاری نشست‌های تخصصی مشترک بانوان این اداره کل با دفتر امور بانوان استانداری همدان، گفت: بانوان این اداره کل علاوه بر انجام امور محوله اداری و ایفای نقش در جامعه، همسر و مادری فداکار و نمونه هستند.

سیدناصر محمودی با بیان اینکه می‌توان در زمینه ارائه خدمات مشاوره‌ای از ظرفیت بانوان این اداره کل بهره گرفت، گفت: طی سال‌های اخیر بسیاری از بانوان این اداره کل در جایگاه‌های مدیریتی منصوب شده اند که این امر حاکی از توانمندی‌های آنان است.

وی همچنین با یادآوری اینکه تاکنون اقدامات مناسب و شایسته‌ای در کشور در زمینه توسعه اقتصادی و نیز اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، گفت: به دنبال رقم زدن توسعه استان با جذب سرمایه گذاران هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار