حمیدرضا متین با اشاره به اینکه تا کنون یک میلیون و ۲۷۰ هزار تن گوشت قرمز در استان توزیع شده است، بیان کرد: از ابتدای شروع طرح توزیع گوشت دولتی ۸۰۰ هزار تن گوشت منجمد و ۴۷۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در استان همدان توزیع شده است.
کد خبر: ۷۲۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰ 01 March 2019
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به تأمین میوه شب عید این استان، گفت: تا کنون ۶۲۵ تن پرتقال تهیه شده که برنامه داریم به ۱۰۰۰ تن برسانیم.

به گزارش ایسنا، متین اظهار کرد: درحال حاضر ۷۰۰ تن سیب برای شب عید تهیه شده است.

وی با تأکید براینکه نرخ میوه توزیعی در شب عید کمتر از نرخ بازار خواهد بود، تصریح کرد: نرخ میوه شب عید مقداری کمتر از نرخ بازار درنظر گرفته می‌شود چرا که نمی‌خواهیم بازار را به هم بزنیم.

متین با اشاره به اینکه تا کنون یک میلیون و ۲۷۰ هزار تن گوشت قرمز در استان توزیع شده است، بیان کرد: از ابتدای شروع طرح توزیع گوشت دولتی ۸۰۰ هزار تن گوشت منجمد و ۴۷۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در استان همدان توزیع شده است.

وی تأکید کرد: تلاش داریم تا برای روز‌های پایانی سال گوشت بیشتری برای استان تأمین کنیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از کاهش قیمت مرغ در روز‌های پایانی سال خبرداد و خاطرنشان کرد: احتمال دارد قیمت مرغ در روز‌های پایانی سال بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان کاهش یابد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
اخه یک میلیون تن؟؟؟؟؟ اصلا بلدی بنویسیش؟؟اگر یگپک میلیون رو به 2میلیون نفر تقسیم کنیم سرانه هر همدانی 50 کیلو میشه...اخه مشنگ این چیه نوشتی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
با سلام .شهروندان همدانی این گوشتها را ندیدند. اینها کجا رفته است؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار