علیرضا حسن‌پور با بیان اینکه در حوزه قاچاق کالا و ارز ۹۱۳ پرونده به تعزیرات حکومتی وارد شده که ۹۵۸ مورد از آن‌ها مختومه شده است افزود: ۲۳۹ میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۳۷۲ هزار ریال مبلغ محکومت‌ها در حوزه قاچاق کالا و ارز بوده است.
کد خبر: ۷۲۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 28 February 2019
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از جریمه ۳۴۸ میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۹۵۳ هزار ریالی واحد‌های متخلف طی ۱۱ ماه در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، حسن‌پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی ۱۱ ماه اخیر در تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: در حوزه کالا و خدمات ۸ هزار و ۹۷۶ پرونده وارد سازمان شده که ۸ هزار و ۷۹۱ پرونده مختومه شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ محکومیت این پرونده‌ها ۱۰۶ میلیارد و ۶۳۷ میلیون و ۹۲۹ هزار ریال بوده است گفت: میانگین رسیدگی به این پرونده‌ها ۱۱ روز بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت دارو و درمان ۶۹۲ پرونده در مدت ۱۱ ماه وارد شده که ۶۸۸ پرونده مختومه شده است خاطرنشان کرد: متخلفان به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۵۸ میلیون و ۶۵۲ هزار ریال جریمه محکوم شده‌اند.

وی میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های این حوزه را نیز ۱۲ روز عنوان کرد و گفت: ۶۵ روز میانگین رسیدگی به پرونده‌های حوزه قاچاق کالا و ارز است.

حسن‌پور با بیان اینکه در حوزه قاچاق کالا و ارز ۹۱۳ پرونده به تعزیرات حکومتی وارد شده که ۹۵۸ مورد از آن‌ها مختومه شده است افزود: ۲۳۹ میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۳۷۲ هزار ریال مبلغ محکومت‌ها در حوزه قاچاق کالا و ارز بوده است.

وی با اشاره به ۴ هزار و ۲۳۲ پرونده در حوزه گشت‌های مشترک که ۴ هزار و ۱۸۶ مورد مختومه شده است خاطرنشان کرد: ۳۳ میلیارد و ۸۲۸ میلیون و ۴۰۶ هزار ریال جریمه این پرونده‌هاست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با بیان اینکه در حوزه قاچاق دام زنده ۲۰ پرونده وارد سازمان شده که به ۱۸ مورد رسیدگی شده است گفت: در حوزه قاچاق سوخت از ۱۱۰ پرونده به ۱۰۵ مورد رسیدگی شده و ۵۵ میلیارد و ۶۷۴ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۸۵۰ ریال جریمه تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه به ۳۵۳ پرونده از ۳۶۴ پرونده در حوزه تهیه غذا و رستوران‌ها رسیدگی شده است افزود: ۴ میلیارد و ۹۵ میلیون و ۵۷۱ هزار و ۵۰۰ ریال مجموع این محکومیت‌ها در این حوزه بوده است.

حسن‌پور با تاکید به اینکه پرونده ۱۶۸ قصابی به تعزیرات حکومتی وارد شده که پرونده ۱۶۴ واحد مختومه شده است گفت: بیش از ۳ میلیارد ریال مبلغ محکومیت این واحد‌ها است.

وی با اشاره به اینکه پرونده ۳۵۸ واحد فروش مرغ و ماهی به تعزیرات حکومتی وارد شده که ۳۵۸ پرونده مختومه شده است افزود: ۹ میلیارد و ۹۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال جریمه این واحدهاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار