حمیدرضا حاجی‌بابایی معتقد است افزایش ۲۰ درصدی حقوق برای همه کارمندان عادلانه نیست و اجرای یکسان آن بر خلاف قانون ششم توسعه است.
کد خبر: ۷۲۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 28 February 2019
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی لحظه تصویب افزایش یکسان ۲۰ درصدی حقوق‌ها در بودجه سال ۹۸ را «ساعت تلخ مجلس» خطاب کرد.

به گزارش فارس، حاجی‌بابایی در صفحه اینستاگرامی خود از تصویب افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها به طور یکسان برای همه اقشار خبر داد و آن را «ساعت تلخ مجلس» توصیف کرد.

حاجی‌بابایی در صفحه خود نوشته است: «الان ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ بعد از روز‌ها تلاش در نهایت مجلس شورای اسلامی به نظر دولت رای داد، ۹۹ رأی موافق از ۱۹۵ نفر نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی، تا به همه کارکنان شاغل و بازنشسته ۲۰ درصد در سال ۹۸ اضافه شود، یعنی کسی که یک میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان می‌گیرد، ۲۵۰ هزار تومان افزایش داشته باشند و کسی که ۲۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد ۴ میلیون تومان افزایش حقوق خواهد داشت. ساعت تلخی برایم بود.»

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی پیش از این نیز در مصاحبه با رسانه‌های مختلف به تشریح این موضوع پرداخته بود. حتی در شبکه‌های سراسری صدا و سیما نیز حاضر شد و این مطلب را بازگو کرد، اما در نهایت مجلس با ۹۹ رأی موفق یعنی با حداقل آرا به تصویب رساند.

حاجی‌بابایی تصویب افزایش ۲۰ درصدی را خلاف برنامه پنج ساله ششم توسعه می‌داند.

وی معتقد است افزایش ۲۰ درصدی حقوق برای همه کارمندان عادلانه نیست و اجرای یکسان آن بر خلاف قانون ششم توسعه است.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت می‌افزاید: حتی اگر مالیات‌ها را نیز دولت به تناسب حقوق در نظر بگیرد، افزایش حقوق‌های بالا ۱۶ درصد و برای حقوق پایین ۲۰ درصد می‌شود، این اتفاقات برخلاف ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار