حمیدرضا متین در مراسم افتتاح کوره رنگ کانوایر و قفل درب‌های ضدحریق آنتی پنیک، اظهار کرد: متأسفانه برخی نمی‌خواهند شرایط را بپذیرند و دوست دشمنان ما هستند درحالیکه از نظر ذخایر هیچ مشکلی نداریم.
کد خبر: ۷۲۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 28 February 2019
مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان با تأکید براینکه هیچگونه کسری گوشت در کشور نداریم، گفت: ظرفیت تولید گوشت ما ۲۳ درصد افزایش داشته است، اما قاچاق دام باعث ایجاد چنین شرایطی شده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه هیچگونه کسری گوشت در کشور نداریم، افزود: برخی سواستفاده گر شرایط را به گونه‌ای کرده اند که احساس کمبود در کشور ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید گوشت ۲۳ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: متأسفانه قاچاق به دست خودمان است که شرایط را به نفع دشمن تمام می‌کنیم و تشویش ایجاد می‌کنیم.

متین ادامه داد: با وجود اینکه دولت امسال مقدار زیادی واردات گوشت داشته که در سال گذشته ۷ درصد این مقدار هم وارد نشد، اما مشکلاتی در کشور ایجاد شده که به دست خودمان است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید براینکه مشکلی در پایان سال نخواهیم داشت، یادآور شد: توزیع گوشت را ادامه می‌دهیم و از ۲۰ اسفند توزیع گوشت را به شیوه جدیدی خواهیم داشت.

 وی گفت: جلوگیری از کالا‌های مورد مصرف استان از جمله مرغ در دستور کار است که صادرات مرغ هم به مدت ۲ ماه ممنوع شد.

متین با اشاره به اینکه در دهه فجر باوجود فشار‌های زیادی که به اقتصاد کشور وارد شده بود ۱۰۰۰ میلیار تومان سرمایه گذاری جدید در استان داشتیم، بیان کرد: تمامی این سرمایه گذاری‌ها توسط بخش خصوصی صورت گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان تأکید کرد: بیش از ۷۰۰ میلیاد تومان طرح و ۶ واحد بزرگ صنعتی توسط معاون اول رئیس جمهور به افتتاح رسیده است.

وی با بیان اینکه فضای کاذبی توسط سوءاستفاده گران داخلی ایجاد شده قیمت گوشت افزایش داشته است، گفت: فضای کاذب ایجاد شده توسط برخی سوءاسنفاده گران به کشور ضربه می‌زند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار