یک مقام انتظامی از دستگیری ۴ نفر سارق و کشف ۹ فقره سرقت در ملایر خبر داد و اظهارکرد: در راستای شناسائی و دستگیری سارقان و مجرمین طی هماهنگی با مقام قضائی و با انجام کار اطلاعاتی دقیق و اعزام گشت‌های انتظامی هدفمند در حوزه استحفاظی شهرستان، این سارقین شناسائی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۲۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 28 February 2019
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۷۰۰ کیسه آرد فاقد مجوز قانونی توسط پلیس ملایر خبر داد و گفت: در راستای شناسائی و برخرود قانونی با افراد فرصت طلب که اقدام به توزیع کالا و اقدام خارج از شبکه توزیع می‌کنند، این مأموریت‌ها انجام شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار داود علی بخشی افزود: در همین راستا مأمورین پلیس اطلاعات از توزیع آرد بدون مجوز قانونی مطلع شدند و بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی از مکان مورد نظر بازدید به عمل آوردند و مقدار ۷۰۰ کیسه آرد ۴۰ کیلویی به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون تومان کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه ضمن تشکیل پرونده یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تأکید کرد: اهمیت رعایت قانون، کلید حل مشکلات جامعه بوده و امروز برخورد جدی با افراد فرصت طلب اقتصادی سرلوحه کار پلیس ملایر است.

این مقام انتظامی در ادامه از دستگیری ۴ نفر سارق و کشف ۹ فقره سرقت در ملایر خبر داد و اظهارکرد: در راستای شناسائی و دستگیری سارقان و مجرمین طی هماهنگی با مقام قضائی و با انجام کار اطلاعاتی دقیق و اعزام گشت‌های انتظامی هدفمند در حوزه استحفاظی شهرستان، این سارقین شناسائی و دستگیر شدند.

علی بخشی در مورد جزئیات این عملیات گفت: ۲ نفر سارق منزل و یک نفر سارق لوازم داخل خودرو توسط توسط مأمورین کلانتری ۱۱ در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند و نامبرده به تعداد ۳ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

وی ادامه داد: همچنین یک سارق لوازم داخل خودرو توسط مأمورین پلیس آگاهی شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، این فرد نیز پس از انجام بازجویی تخصصی به ۵ فقره سرقت از داخل خودرو‌های مختلف معترف شد و ضمن تشکیل پرونده هر ۴ نفر سارق تحویل مراجع قضائی شدند.

علی بخشی خاطرنشان کرد: با هوشیاری مأموران پاسگاه سامن نیز یک دستگاه خودروی سواری پراید که در شهریار به سرقت رفته بود و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه توسط مأمورین کلانتری ۱۱ کشف شد و اقدامات لازم برای تحویل وسایل مسروقه به مال باختگان در دستور کار قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار