فرماندار شهرستان نهاوند به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات واحد‌های غیر فعال اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌ها و برگزاری جلسات با مسوولان استانی در سال جاری توانستیم چهار واحد تعطیل شده را فعال کنیم و ظرفیت‌های لازم برای فعال کردن بخش‌هایی دیگر از آن‌ها را در سال ۹۸ فراهم کنیم.
کد خبر: ۷۲۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰ 27 February 2019
مراد ناصری گفت: در حال حاضر ۹۴ واحد صنعتی در نهاوند وجود دارد که از این تعداد ۷۷ واحد آن با حداقل ظرفیت یعنی حدود ۳۰ درصد فعال هستند.

به گزارش فارس، ناصری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نهاوند که با حضور کارشناسان معاونت امور اقتصادی استان برگزار شد افزود: از تعداد ۹۴ واحد موجود ۱۷ واحد صنعتی غیر فعال است که امسال تلاش‌های خوبی برای بازگرداندن آن‌ها به چرخه تولید صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در شهرک صنعتی نهاوند ۲۹ واحد صنعتی وجود دارد افزود: در حال حاضر شهرک صنعتی نهاوند دارای ۲۹ واحد تولیدی است که از این تعداد ۱۲ واحد آن پلمب شده است.

وی حمایت مجموعه اقتصادی استان و به ویژه استانداری را ضرورت لازم برای فعال کردن بخش‌های راکد و یا نیمه‌فعال عنوان کرد و افزود: برای فعال شدن یک واحد صنعتی لازم است که ظرفیت تولیدی را به بالای ۵۰ درصد برسانیم که برای این منظور نیاز است همانند گذشته حمایت‌های لازم از بخش صنعت به عمل آمده و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت ماهانه با حضور مسوولان مربوطه استان در نهاوند تشکیل و مشکلات پیگیری شود.

ناصری در پایان گفت: صنعتگران نهاوند با وجود محدودیت‌های بودجه‌ای از دل ناامیدی‌ها امیدآفرینی کرده و نگذاشته‌ان واحد‌های تولیدی آن‌ها راکد بماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار