عباس آذرهمایون با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته تاکنون ۲۴ مورد اهدای عضو در ملایر انجام شده است افزود: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ملایری دارای کارت اهدای عضو هستند.
کد خبر: ۷۲۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴ 27 February 2019
رئیس مجمع خیران سلامت ملایر از اهدای اعضای جوان ۲۸ ساله ملایری به چند بیمار نیازمند خبر داد و گفت: در طول سال‌های گذشته تاکنون ۲۴ مورد اهدای عضو در ملایر انجام شده است.

به گزارش فارس، آذرهمایون اظهار کرد: اعضای بدن مرحوم محمدرضا زینعلی جوان ۲۸ ساله ملایری که پنجم اسفندماه سال جاری بر اثر مسمومیت با گاز co دچار مرگ مغزی شده بود به چند بیمار جان دوباره بخشید.

وی بیان کرد: خانواده این جوان در اقدامی خداپسندانه بعد از تایید مرگ مغزی این جوان توسط پزشکان اعضای بدن او شامل قلب، کلیه‌ها، کبد و نسوج را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

 رئیس مجمع خیران سلامت ملایر با بیان اینکه مرحوم زینعلی متولد سال ۱۳۶۹ و متاهل بود که در آستانه پدر شدن بود گفت: این مورد ششمین اهدای عضو در طول سال جاری در ملایر است.

وی با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته تاکنون ۲۴ مورد اهدای عضو در ملایر انجام شده است افزود: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ملایری دارای کارت اهدای عضو هستند.

آذرهمایون با اشاره به اینکه کارت اهدای عضو نیز در مجمع خیران سلامت ملایر به صورت آنلاین برای متقاضیان صادر می‌شود خاطرنشان کرد: اهدای عضو نماد فداکاری و ایثار و گذشت یک خانواده است که می‌تواند جان چند نفر را نجات دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار