علیرضا مدرکیان با اشاره به اینکه دوشنبه هفته گذشته پرونده مرگ «منصوره حسینی شعار» در جلسه هیات تجدید نظر دوباره مطرح شد اظهار کرد: رأی اولیه نظام پزشکی در خصوص این پرونده صادر شد، اما شاکی و متشاکی هر دو به آن اعتراض کردند و بررسی پرونده به هیات تجدید نظر رفت.
کد خبر: ۷۱۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 24 February 2019
رئیس نظام پزشکی همدان با بیان اینکه پرونده مرگ «حسینی شعار» به عضو محقق محول شد گفت: قبل از عید نوروز رأی تخلف انتظامی پرونده در نظام پزشکی همدان صادر می‌شود.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه جلسه اول هیات تجدیدنظر برگزار شد و بعد پرونده به عضو محقق محول شد گفت: عضو محقق پرونده را تحقیق و بررسی کامل خواهد کرد.

رئیس نظام پزشکی همدان با اشاره به اینکه با صدور رای تجدید نظر، رأی به قصور پزشکی به دادستانی ارجاع داده می‌شود افزود: هنوز نتایج معلوم نیست و سعی خواهیم کرد قبل از عید نوروز رأی تخلف انتظامی پرونده در نظام پزشکی همدان صادر شود.

وی بیان کرد: وقتی رأی اولیه تخلف انتظامی پرونده در نظام پزشکی همدان صادر شد، شاکی (خانواده مرحوم) رأی یعنی تخلف انتظامی را کافی ندانست و متشاکی (پزشک و تیم درمانی) نیز رأی را شدید تلقی کرد و در نتیجه پرونده به هیات تجدید نظر رفته است.

مدرکیان با اشاره به اینکه ممکن است هیات تجدیدنظر با چند جلسه رأی نهایی را صادر کند افزود: آن‌ها به صورت کارشناسی به شور و مشورت می‌پردازند و نهایت رأیی را صادر می‌کنند که ممکن است حتی دیدگاه متفاوتی هم داشته باشند پس باید منتظر ماند.

«منصوره حسینی شعار» چند ماه پیش برای زایمان به بیمارستان بوعلی رفت و به گفته خانواده‌اش، چون به آمپول آنتی‌بیوتیک حساسیت شدید داشت، اما به رغم اطلاع دکتر معالجش، این آمپول به او ترزیق شد و در نهایت فوت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار