حمید عرفی‌یگانه با اشاره به فوت ۲۱ نفر در حوادث زمستانی، مطرح کرد: به ۱۳۷ نفر از مصدومان نیز به صورت سرپایی رسیدگی شد و ۱۱۴ نفر از حادثه دیدگان به صورت انتقال به مراکز درمانی از خدمات این سازمان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۷۱۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 24 February 2019
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان از ثبت ۲۰۰ حادثه در مدت زمان اجرای طرح زمستانه خبرداد.

به گزارش ایسنا، عرفی‌یگانه با اعلام این خبر اظهار کرد: از ۲۰۰ حادثه ثبت شده، ۱۱۸ مورد جاده‌ای، ۲۲ مورد برف و کولاک، ۹ مورد کوهستانی، ۲۴ مورد شهری، ۱ مورد زلزله و ریزش آوار و ۲ مورد مربوط به سیل و آب گرفتگی بوده است.

وی ادامه داد: طرح زمستانه از اوایل آذرماه تا کنون توسط این ارگان درحال برگزاری است به طوریکه در طول اجرای این طرح با اعزام ۱۸۸ دستگاه ویژه، ۲ خودرو نجات، ۴ امداد هوایی و فعالیت ۱۱۵۲ نیروی انسانی، موفق به امدادرسانی به ۴۰۰ مصدوم شده‌ایم.

عرفی‌یگانه با اشاره به فوت ۲۱ نفر در حوادث زمستانی، مطرح کرد: به ۱۳۷ نفر از مصدومان نیز به صورت سرپایی رسیدگی شد و ۱۱۴ نفر از حادثه دیدگان به صورت انتقال به مراکز درمانی از خدمات این سازمان بهره‌مند شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان در پایان بیان کرد: امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان با هیچ‌گونه کمبود تجهیزات و یا نیروی انسانی مواجه نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار