مصطفی پناهنده به همه مسافران نوروزی که قصد دارند با استفاده از اتوبوس و دیگر خودرو‌های حمل و نقل عمومی جاده‌ای مسافرت کنند، اطمینان داد نگران کمبود بلیت در این ایام نباشند.
کد خبر: ۷۱۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 23 February 2019
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از فعالیت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته مرکز مدیریت راه‌های استان همدان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش فارس، پناهنده در کمیته حمل و نقل و سوخت خدمات سفر استان همدان با اشاره به اینکه مرکز مدیریت راه‌ها متولی اصلی رصد محور‌های مواصلاتی است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت کسب اطلاع همزمان از وضعیت ترافیکی و تردد در محور‌های مواصلاتی استان به ویژه در طول ایام طرح نوروزی، مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل فعالیت ۲۴ ساعته خواهد داشت.

وی ادامه داد: مرکز مدیریت راه‌ها با استفاده از نیرو‌های ثابت و شیفتی آمار و اطلاعات تردد انواع ناوگان و همچنین نظارت تصویری و اعمال مدیریت کنترل سرعت را از طریق ابزار‌های ITS جاده‌ای به شکل شبانه‌روزی انجام می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: در این زمینه ۷۷ دستگاه ترددشمار برخط، ۲۵ دستگاه دوربین نظارت تصویری و ۶۶ دستگاه دوربین ثبت تخلفات سرعت، اطلاعات و آمار مورد نیاز را به شکل برخط به مرکز مدیریت راه‌های استان ارسال می‌کنند.

وی در ادامه به همه مسافران نوروزی که قصد دارند با استفاده از اتوبوس و دیگر خودرو‌های حمل و نقل عمومی جاده‌ای مسافرت کنند، اطمینان داد نگران کمبود بلیت در این ایام نباشند.

پناهنده با تأکید بر اینکه پیش فروش بلیت‌های اینترنتی از دوازدهم اسفنده‌ماه آغاز می‌شود یادآور شد: ظرفیت‌های لازم برای انتقال همه مسافران پیش‌بینی شده و این اداره‌کل با رایزنی با شهرداری آمادگی پذیرش میهمانان نوروزی را در تمام پایانه‌های استان دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار