مجتبی حیدری با بیان اینکه برخی هنرمندان در حوزه موسیقی مهجور مانده‌اند، خاطرنشان کرد: همدان دارای هنرمندان بسیاری در زمینه‌های مختلف به ویژه موسیقی است و باید برای بروز و ظهورشان مجال داده شود.
کد خبر: ۷۱۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 23 February 2019
سرپرست گروه موسیقی "تمنا" گفت: جشنواره موسیقی فجر بستری بسیار مناسب برای روی کار آمدن جوانان و کشف استعداد‌های موسیقیایی است.

به گزارش ایسنا، حیدری با اشاره به اینکه جشنواره امسال نسبت به دوره‌های پیشین خود تغییرات چشمگیری در سیر صعودی داشته است، اظهار کرد: همبستگی بین گروه‌های موسیقی بهتر از سال‌های قبل شده است.

وی با تأکید بر اینکه امسال شورو حال عجیبی در این جشنواره به چشم می‌خورد، تصریح کرد: خوشبختانه برگزارکنندگان این برنامه تنها به بخش اجرای کنسرت نپرداخته و به بخش‌های جنبی مانند آشنایی کودکان با موسیقی، کارگاه‌های پژوهشی و تلفیق شعر و موسیقی، نمایشگاه سازسازی و ... توجه شده است.

حیدری با اشاره به اینکه جشنواره موسیقی فجر در مسیر تکامل قدم نهاده است، یادآور شد: بهتر بود تک‌نوازی را نیز امسال همچون سال‌های قبل در این جشنواره می‌دیدم.

سرپرست گروه موسیقی "تمنا" با بیان اینکه برخی هنرمندان در حوزه موسیقی مهجور مانده‌اند، خاطرنشان کرد: همدان دارای هنرمندان بسیاری در زمینه‌های مختلف به ویژه موسیقی است و باید برای بروز و ظهورشان مجال داده شود.

به گزارش ایسنا، در بیست و یکمین دوره جشنواره موسیقی فجر استان گروه موسیقی "تمنا" به سرپرستی مجتبی حیدری در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا به اجرای کنسرت پرداخت.

گروه موسیقی" تمنا" از سال ۱۳۹۲ شکل گرفت و تاکنون مقام‌های بسیاری را کسب کرده است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به کسب مقام نخست در سه دوره متوالی جشنواره موسیقی فجر استان در سال ۹۳،۹۴،۹۵ همچنین کسب مقام نخست جشنواره موسیقی ترنم بیداری و یا شرکت در جشنواره شب‌های موسیقی صحنه و جشنواره موسیقی فجر ۱۳۹۶ اشاره کرد.

عوامل این گروه مجتبی حیدری "سرپرست گروه"، "آهنگساز" و "نوازنده تار"، محمد رسولیان "تار"، سهیل چهل امیران "عود"، نادر مبتقا "سه تار"، علی خرم "سنتور"، بهنام بیات "کمانچه"، مرتضی حیدری "ساز‌های کوبه ای"، شیدا منتظری"تنبک" و مصطفی حیدری "دف" هستند. 

لازم به ذکراست؛ سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر و بیست و یکمین فجرهمدان از یکم آغاز شده و هفتم اسفندماه ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار