آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد به عنوان یک نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی همیشه ماندگار است.
کد خبر: ۷۱۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲ 22 February 2019

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: تبیین بیانیه جامع مقام معظم رهبری تحت عنوان «گام دوم انقلاب» نیازمند کار جدی و عمیق است تا آثار آن نمود پیدا کند.

به گزارش تابناک همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد به عنوان یک نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی همیشه ماندگار است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه دولت‌های شیطانی هر بار با بهانه‌ای به‌دنبال جلوگیری از پیشرفت علمی ایران هستند، خاطر نشان ساخت: دشمنان نظام اسلامی از رشد علمی این کشور نگران هستند و به وضوح می‌دانند که ایران دنبال دستیابی به بمب اتم نیست.

وی علم، تحقیق و دانش را مهمترین وسیله عزت یک کشور دانست و با بیان اینکه هیچ ملتی با جهل و نادانی به جایی نمی‌رسد، گفت: کشورهایی که در حوزه اقتصاد، نظامی و دیگر بخش ها قدرت نمایی می کنند از توجه به پژوهش، علم و فناوری به این مرحله رسیده اند.

آیت الله طه محمدی بابیان اینکه تمامی پیشرفت ها در سایه تحریم و ۸ سال جنگ تحمیلی به دست آمده است، گفت: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت علمی ایران و مقابله با پیشرفت موشکی آن تلاش می کند.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: این بانوی گرانقدار باید الگوی همگان در طول زندگی باشد.

وی در پایان افزود: گرایش فرزندان به سمت بی حجابی، بی نمازی، پیوستن به منافقان کوردل و گروهک موسوم به داعش برای یک مسلمان با وجود الگویی همچون حضرت زهرا (س) ننگ و عار است.

لازم به ذکر است که حضرت‌ آیت ‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب هفته گذشته در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار