حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد گفت: اخلاق و سبک زندگی اسلامی از دین مبین اسلام نشأت گرفته و خمیر مایه سبک زندگی اسلامی محبت و مهرورزی و بالا بردن آستانه تحمل در زندگی مشترک است.
کد خبر: ۷۱۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷ 19 February 2019
امام جمعه اسدآباد گفت: ابراز محبت همسران به یکدیگر از جمله سبک‌های زندگی اسلامی بوده و باید زن و شوهر یکدیگر را گرامی داشته و به هم انس داشته باشند.

به گزارش ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد در همایش انس و مودت خانه و خانواده و تجلیل از بازنشستگان سپاه پاسداران ناحیه مقاومت اسدآباد، اظهار کرد: اخلاق و سبک زندگی اسلامی از دین مبین اسلام نشأت گرفته و خمیر مایه سبک زندگی اسلامی محبت و مهرورزی و بالا بردن آستانه تحمل در زندگی مشترک است.

وی با بیان اینکه اعمال صالح ما را به اهل بیت (ع) نزدیک می‌کند، تصریح کرد: عادت به نماز اول وقت، صداقت و یکرنگی، داشتن ایمان قوی، سخاوت، خوش خلقی و خوش رویی و وفاداری از مواردی است که در سبک زندگی اسلامی از نقش موثری برخوردار بوده و همواره باید در زندگی مشترک نیز سرلوحه قرار گیرد در غیر این صورت دچار خسران و زیان خواهیم شد.

حسینی مجد با اشاره به اینکه امام راحل و رهبر فرزانه نمونه‌ای از یک انسان کامل هستند، خاطرنشان کرد: نفس قدسی آنان به خدا وصل بوده و ایمان قوی آنان به خداوند باریتعالی از آنان انسان‌های کامل به وجود آورده است.

در پایان از بازشستگان سپاه پاسداران ناحیه مقاومت اسدآباد تجلیل و قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار