سهراب کلوندی گفت: رونق پرواز‌های استان نیازمند عزم استانی است و همه دستگاه ‎‌ها و مجمع نمایندگان باید در این راستا کمک کنند و مردم نیز از این ظرفیت موجود استفاده کنند. 
کد خبر: ۷۱۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ 18 February 2019
مدیرفرودگاه همدان با اشاره به اظهارات غیرکارشناسانه برخی درباره وضعیت فرودگاه همدان، اعلام کرد: بحث تعطیلی فرودگاه مطرح نیست. 

به گزارش ایسنا، کلوندی با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشور براساس دستورالعمل حقوق مسافر برخی مسیر‌ها را از پرواز چارتری خارج کرده است، اظهارکرد: پرواز چارتری فقط بلیط تنها نیست بلکه باید به صورت بسته تور باشد که شرکت‌های هواپیمایی اینگونه عمل نمی‌کردند و با قیمت‌های سرسام آوری بلیط عرضه می‌کردند. 

وی با اشاره به اینکه براساس دستورالعمل سازمان هواپیمایی کشور پرواز‌های چارتری از اسفندماه از این حالت خارج می‌شوند، تصریح کرد: براین اساس شرکت چارتر کننده موظف شده به طور موقت پرواز را به طور قانونی انجام دهد. 

وی با تأکید براینکه مشکل خاصی در فرودگاه همدان وجود ندارد، ادامه داد: درحال حاضر پرواز همدان-مشهد در روز‌های دوشنبه و پنجشنبه، همدان-تهران در روز‌های شنبه و سه شنبه و پرواز همدان-کیش سه شنبه و جمعه انجام می‌شود. 

مدیرفرودگاه همدان با اشاره به اینکه میانگین مسافران پرواز همدان-تهران بسیار پایین است، افزود: مسئولان و مردم باید این موضوع را درنظر داشته باشند که پرواز مسافر می‌خواهد و باید توجیه اقتصادی داشته باشد. 

کلوندی خاطرنشان کرد: کل مسیر‌های منتهی به مقصد مشهد از حالت چارتری خارج می‌شود و پرواز کیش نیز به صورت چارتری درحال انجام است، اما پرواز به مسافر بستگی دارد و با وجود اطلاع‌رسانی‌های انجام شده وضعیت مسافر در همدان خوب نیست. 

وی گفت: رونق پرواز‌های استان نیازمند عزم استانی است و همه دستگاه ‎‌ها و مجمع نمایندگان باید در این راستا کمک کنند و مردم نیز از این ظرفیت موجود استفاده کنند. 

روز گذشته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه‌ای خبر از تعطیلی فرودگاه همدان داده و اعلام کرد: فرودگاه همدان در آستانه تعطیلی است. وی این موضوع را مساوی عزل مدیران تخصصی استان و استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار