حبیب مومیوند گفت:طرح ساخت درمانگاه جدید فرهنگیان تویسرکان در حال حاضر از ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فزیکی برخوردار است و سعی می‌کنیم تا هفته معلم سال ۹۸ در بهار سال آینده آماده بهره‌برداری شود.
کد خبر: ۷۱۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳ 18 February 2019
فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه بنیاد برکت یک مدرسه ۱۵ کلاسه و برخوردار از امکانات و تجهیزات نوین فنی‌وآموزشی در تویسرکان می‌سازد گفت: خانه معلم تویسرکان به بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش تسنیم، مومیوند در شورای آموزش و پرورش تویسرکان اظهار داشت: در چند سال اخیر به همت دولت و خیران مدرسه ساز شاهد ساخت و فعالیت ده‌ها کلاس و فضای آموزشی در شهرستان تویسرکان بوده ایم که این روند تداوم پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: اکنون هیچ یک از مدارس شهرستان تویسرکان از بخاری نفتی به عنوان وسیله گرمایشی خود استفاده نمی‌کنند و شاهد ساخت نمونه مدرسه مجهز فنی در برخی روستا‌های شهرستان تویسرکان هستیم.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی دولت باید تصدی‌گری در بخش‌های مختلف را به بخش خصوصی واگذار کند ابراز کرد: بر همین اساس، مدیریت اردوگاه باقریه و خانه معلم تویسرکان که در اختیار آموزش‌وپرورش است باید به بخش خصوصی واگذار شود.

مومیوند گفت: اکنون جمهوری اسلامی ایران یکی از ۱۰ کشور برتر دنیا در زمینه تولید علم است، اما در عین حال نوجوانان و جوانان دچار شبهاتی هستند که دستگاه‌های فرهنگی مانند آموزش و پرورش باید پاسخگو و اقناع کننده آن‌ها باشند.

وی تصریح کرد: دشمنان ملت و نظام ایران در شرایط کنونی با راه‌اندازی جنگ اقتصادی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام، ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت و ترویج یاس و نا امیدی در میان مردم هستند و اصلی‌ترین نیاز کشور در چنین مواقعی، حفظ و تقویت وحدت و همدلی و دوری از سیاسی کاری و حاشیه سازی است.

فرماندار تویسرکان افزود: مدیران و مسوولان در سطوح مختلف باید برای اطلاع افکار عمومی، اقدامات خود را بدون کم و کاست و در عین حال بزرگنمایی، اطلاع رسانی و شفاف سازی کنند.

مدیر اداره آموزش‌وپرورش تویسرکان نیز در این نشست گفت: به همت بنیاد برکت، مدرسه ۱۵ کلاسه و مجهز در مکان فعلی مدرسه بهشت و نور قرآن در تویسکان ساخته می‌شود.

جواد اسدبیگی اظهار داشت: مجموعه تفریحی اردوگاه باقریه با صرف اعتباری نزدیک به ۲۶۰ میلیون تومان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد و این اردوگاه می‌تواند به یکی از تفرجگاه‌های خوب شهرستان تویسرکان تبدیل شود.

وی گفت:طرح ساخت درمانگاه جدید فرهنگیان تویسرکان در حال حاضر از ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فزیکی برخوردار است و سعی می‌کنیم تا هفته معلم سال ۹۸ در بهار سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

مدیر اداره آموزش‌وپرورش تویسرکان افزود: همچنین خاکبرداری طرح ساخت نخستین زمین چمن مصنوعی کاملاً استاندارد مجموعه آموزش و پرورش استان همدان در تویسرکان انجام شده و مراحل اجرایی بعدی این طرح نیز تداوم پیدا می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار