مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان در کبودراهنگ گفت: در سطح استان همدان ۹۴ هزار و ۱۱۱ خانوار تحت پوشش صندوق بیمه روستایی هستند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۹۶۵ نفر در شهرستان کبودراهنگ تحت پوشش این بیمه میباشند.
کد خبر: ۷۱۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ 16 February 2019
نهمین همایش کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاوزان، روستاییان و عشایر استان همدان در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ با حضور دکتر مهدوی فرماندار شهرستان، سماواتی مدیر صندوق بیمه روستایی استان و کلیه کارگزاران استان امروز برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان از کبودراهنگ، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان در این همایش گفت: در سطح استان همدان ۹۴ هزار و ۱۱۱ خانوار تحت پوشش صندوق بیمه روستایی هستند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۹۶۵ نفر در شهرستان کبودراهنگ تحت پوشش این بیمه میباشند.

سماواتی دراین جلسه اظهار کرد: تعداد ۵۱۲ نفر در شهرستان کبودراهنگ در حال دریافت حقوق از صندوق بیمه روستایی هستند که ۱۸۸ نفر بازنشسته،۳۳ نفر از کارافتاده و ۲۹ نفر فوتی هستند.

وی عنوان کرد: در سطح شهرستان کبودراهنگ ۹ کارگزاری صندوق بیمه فعالیت می‌کنند که یک کارگزاری در شیرین سو، ۲ کارگزاری در گل تپه و ۶ کارگزاری در بخش مرکزی کبودراهنگ فعال هستند 


مدیر بیمه صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان در کبودراهنگ مطرح کرد: در سطح شهرستان کبودراهنگ ۱۲ هزار و ۱۸۱ نفر خانم و اقا که تحت هیچ پوشش بیمه‌ای نیستند شناسایی شده اند که از این تعداد یک هزار و ۵۴۷ نفر زن و ۱۰ هزار و ۶۳۴ نفر مرد می‌باشند که باید تمام توان خود را برای پوشش بیمه‌ای انان به کار بگیریم تا هیچ روستایی بدون بیمه نباشد.


به گزارش خبرنگار تابناک همدان در کبودراهنگ، فرماندار کبودراهنگ نیز در نهمین همایش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مطرح کرد: یکی از خصوصیات و شاخصه‌های جوامع توسعه یافته و یکی از زیرساخت‌های غیر فیزیکی بحث بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر می‌باشد باید به هر طریق ممکن اطلاع رسانی و آموزش داده شود.

مهدوی اظهار داشت: ما به عنوان نمایندگان دولت باید کمک حال مسئولین اجرایی بیمه باشیم همه مدیران باید در این امر مهم ورود کنند یکی ازشاخصه‌های ارزیابی بنده توجه ویژه به ورود آن مدیر در بحث صندوق بیمه روستایی است.

فرماندار کبودراهنگ تاکید کرد: تا سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۱ هزار و ۹۶۵ نفر بیمه شده درشهرستان کبودراهنگ باید دو برابر شود به عنوان یک تکلیف قانونی مدنظر مدیران و مسئولان باشد تعداد کارگزاران از ۹ کارگزاری به ۲۰ کارگزاری برسد و این یک تکلیف است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار