سلیمان نظری دوست گفت: آسفالت راه‌های روستایی مذکور در دستور کار ادارات مرتبط قرار دارد و مقرر شده راه این تعداد روستا در سال آینده آسفالت شود.
کد خبر: ۷۱۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 14 February 2019
بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: از مجموع ۷۱ روستای بخش مرکزی تنها راه‌های روستایی قمشانه، قاسم آباد، خنداب، قراکند و راه بین دو روستای سیاه گله و سوتپه در مجموع به طول ۱۰.۵ کیلومتر آسفالت نیست.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه از شن ریزی رایگان معابر ۱۵ روستای بخش در راستای اصلاح مسیر و تردد آسان طی سالجاری خبر داد و اظهار کرد: ۱۰۰ درصد روستا‌های بخش مرکزی اسدآباد از نعمت برق برخوردار هستند و امسال در بحث روشنایی معابر و اصلاح شبکه برق و جابجایی تیر برق‌های فرسوده افزون بر ۱۰۰ میلیون تومان در ۳۰ روستا هزینه صرف شده که نسبت به سال گذشته این امر رشد ۷۰ درصدی دارد. 

نظری دوست همچنین از افزایش ۱۰۰ درصدی برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطح روستا‌های بخش مرکزی اسدآباد نسبت به مشابه سال قبل خبر داد و یادآور شد: بحث آموزش به جوانان روستا‌های بخش مرکزی توسط اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان در خواست شد که در همین راستا کارگاه‌های آموزشی، چون جوشکاری، منبت کاری، خیاطی، کامپیوتر و … در روستا‌های بخش تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه بحث منابع طبیعی و حفظ و نگهداشت منابع عمومی و طبیعی از جمله برنامه‌هایی است که همواره مدنظر بوده است، عنوان کرد: چندین جلسه با ریاست منابع طبیعی شهرستان با حضور دهیاران در این رابطه در بخش مرکزی جلسه برگزار شده و طرح‌های آبخیزداری و ایجاد کمربند حفاظتی و پارک‌های روستایی در این جلسات تأکید شد که طرح‌های مذکور در منطقه چهاردولی در حال انجام بوده و در مقایسه با سال گذشته اعتبارات ویژه‌ای به این منظور اختصاص یافته و این اعترات افزایش قابل ملاحظه‌ای را نشان می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار