سید سعید شاهرخی با اشاره به توانمندی‌های استان همدان در حوزه فرهنگی افزود: برگزاری کنسرت‌ها در همدان از سبقه طولانی برخوردار بوده و مختص به مدیرکل جدید و قدیم نبوده لذا اگر مدیرکل جدید نیز معارفه شود، موظف به ادامه روند فرهنگی مانند گذشته خواهد بود.
کد خبر: ۷۱۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳ 13 February 2019
استاندار همدان گفت: مسئله استعفاء مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کاملا شخصی بوده و به دلیل عدم امکان حضور در استان همدان اتفاق افتاده است و هیچ ربطی به عملکرد وی ندارد.

به گزارش ایسنا، شاهرخی در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با اشاره به نگاه شایسته سالاری برای انتصاب مسئولان در استان همدان گفت: در انتخاب دولت مردان در استان همدان باید به کاردان بودن بیش از هر چیز دیگری توجه شود و صرفا به دنبال نگاه سیاسی افراد نباشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در استان همدان کمتر کسی مانند آقای آزادبخت هست که مردم را بشناسد و بتواند با مردم در تعامل و ارتباط باشد.

وی همچنین از اشراف آزادبخت به مسائل ریز و درشت سیاسی و اجتماعی در استان همدان خبر داد و گفت: شرط اول در انتخاب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، توانمندی در انجام مسئولیت‌ها و اعتقاد به سیاست‌ها و برنامه‌های دولت است.

استاندار لازمه اجرای اهداف سیاسی در استان را حضور مردم دانست و گفت: واگذاری امور به مردم از طریق سازمان‌های مردم نهاد و همچنین ایجاد تحول جدی در حوزه سمن‌ها میتواند یکی از مهمترین کمک‌های سیاسی و اجتماعی به دولت باشد.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از اولویت و اهمیت‌های استانداری توجه به حوزه بانوان بوده و باید بیش از پیش از ظرفیت‌های انجمن‌های بانوان‌های فعال استفاده شود.

وی حضور بانوان در عرصه‌های سیاسی اجتماعی را لازمه پیشرفت‌های بزرگ خواند و گفت: برای ایجاد تحول در حضور بانوان در عرصه‌های سیاسی نیازمند انجام کار‌های فرهنگی در این زمینه هستیم.

شاهرخی با اشاره به رسالت سنگین جایگاه دولت مردان خاطرنشان کرد: ارتباط منظم بین مردم و دولت مردان و ایجاد پیوند بین مردم و مسئولین اولین و مهمترین وظیفه معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی در استان است.

وی در ادامه با بیان اینکه مسائل فرهنگی در استان همدان با سیاست‌های دولت کاملا منطبق بوده و خواهد بود افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان به هیچ عنوان قائم به شخص نبوده و برنامه‌های تبیین شده در وزارت فرهنگ و ارشاد به طور منظم در استان همدان نیز قابل حمایت و اجرا است.

 استاندار همچنین تصریح کرد: مسئله استعفاء مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کاملا شخصی بوده و به دلیل عدم امکان حضور در استان همدان اتفاق افتاده است و هیچ ربطی به عملکرد وی ندارد.

وی با اشاره به توانمندی‌های استان همدان در حوزه فرهنگی افزود: برگزاری کنسرت‌ها در همدان از سبقه طولانی برخوردار بوده و مختص به مدیرکل جدید و قدیم نبوده لذا اگر مدیرکل جدید نیز معارفه شود، موظف به ادامه روند فرهنگی مانند گذشته خواهد بود.

طی حکمی از سوی استاندار همدان، ظهر امروز مصطفی آزادبخت به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان انتخاب و از تلاش‌های ابوالقاسم الماسی قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار