معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در ملایر ضمن تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به برکت مبارزان جهادی زیر شکنجه‌های پهلوی به پیروزی رسید.
کد خبر: ۷۱۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵ 11 February 2019

معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در ملایر ضمن تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب گفت: انقلاب اسلامی به برکت مبارزان جهادی زیر شکنجه‌های پهلوی به پیروزی رسید.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، سردار رسول سنایی راد افزود: در دوران پهلوی بسیاری از امتیازات ما به بیگانگان واگذار شد، آن‌ها می‌خواستند که این اقدامات همچنان بعد از پیروزی انقلاب نیز ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: با پیروزی انقلاب نظام جمهوری که جایگزین نظام پهلوی شد نه تنها به بیگانگان باج ندادیم بلکه این انقلاب قلب الهام بخش مظلومان جهان نیز شده است.

 وی بیان کرد: امروز در قلب بزرگ آسیا بیداری اسلامی اتفاق افتاده است و یکی از خروجی‌های این بیداری شکل گیری حزب الله در لبنان است.

سنایی راد با بیان اینکه امروز سید حسن نصر الله به عنوان فرزند انقلاب و فرزند ولایت حزب الله لبنان بوده و حزب الله از قدرتی بالا برخوردار است، افزود: این عظمت و قدرت به برکت نظام اسلامی بوده است.

وی یادآور شد: اخیرا دشمنان انقلاب ادعا می‌کردند که انقلاب به چهل سالگی نخواهد رسید و با طرح به کارگیری جنگ اقتصادی و تشدید تحریم‌ها می‌خواستند برای ملت ما مشکل ایجاد کنند که ملت ایران با بصیرت و آگاهی داغ تابستان داغ را بر دل ترامپ گذاشتند و این حضور به معنی نقره داغ شدن ترامپ، بن سلمان و منافقانی بود که برای برای سال آینده ما نقشه داشتند.

 وی خاطر نشان کرد:آن‌ها می‌خواهند مولفه‌های قدرت شما که توان موشکی و نظامی را را مورد هدف قرار داده و عزت، قدرت و موفقیت‌هلی ما را زیر سوال ببرند.

سنایی راد اضافه کرد: آن‌ها کشوری می‌خواهند در منطقه در کنار عربستان در اختیار آن‌ها باشد چرا که تا قبل از پیروزی انقلاب ایران و عربستان دو پایگاه امنیت به نفع غرب بوده که هزینه آن با پول این دو کشور و نفع آن برای خودشان بود و امروز نبود ایران برایشان سنگین است.

وی در ادامه گفت: اروپایی‌ها هم منافقانه در کنار آمریکا دنبال طرحی برای سرگرم سازی ما هستند، پادزهر در برابر توطئه غرب ایستادگی از جنس شهیدان است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد: انقلاب اسلامی به برکت مبارزات جهادی مبارزین مسلمان به پیروزی رسید که زیر شکنجه تنها الهام بخش آن‌ها پیام الهی مبتنی بر استقامت بود.

وی یکی از مبارزین انقلاب را خانم مرضیه دباغ دانست واظهار کرد: ایشان کسی است که زیر شکنجه‌های پهلوی تنها با الهام از آیات الهام بخش الهی مقاومت کرد و مبارزی است امام از او به عنوان فردی که امتحان سخت پس داده و از این امتحان سر بلند بیرون آمده یاد می‌کند.

 سنایی راد افزود: این انقلاب با خون هزاران شهید و استقامت انسان‌های بزرگ به دست آمده که نتیجه آن پیروزی انقلاب بود.

وی در ادامه داد:در زمان مبارزات امام و حضور ایشان در فرانسه قدرت‌های بزرگ همواره از شاه حمایت می‌کردند وزمانی که امام در فرانسه بودند حتی فرانسوی‌ها امام را از رفتن به ایران نهی می‌کردند، اما امام فرمودند: «چون این‌ها مرا نهی می‌کنند من باید برم».

 معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد:این یک ملاک است و هر جا دشمنان ما را از امری نهی کرده و یا دلسوزی می‌کنند یک توطئه است. 

وی تاکید کرد: دشمنان همواره ما را تهدید کرده که برای شما نقشه داریم، اگر در بحث موشکی کوتاه نیایید و یا با عربستان ارتباط نداشته باشید همواره با شما نخواهیم بود، ما بحثی با عربستان نداریم، چون در اتحاد با این چنین کشوری سودش را صهیونیست‌ها برده و امثال بن سلمان یک مهره بیشتر نیستند، اما طرف ما آمریکایی‌ها هستند که ما می‌گوییم در مقابل شما ایستاده‌ایم و بر خلاف این عصبانیت مقاومت خواهیم کرد تا در پیشگاه شهیدان و امام شهیدان روسفید باشیم.

 سنایی راد افزود: پیام ملت ایران به ترامپ و امثال ترامپ این است که توهم شکست ملت ایران به گور خواهید برد همان طور که پیشینیان شما تصور می‌کردند که جمهوری اسلامی ایران شکست می‌خورد و این توهم را به گور بردند.

وی اصافه کرد:ملت امروز ما از جنس همان انقلابیونی هستند که در راه خدا استقامت و صبوری را برگزیدند و صبورانه و با استقامت همراه ولایت هستندف ولایتی که همراهی با او عین عزت و افتخار است.
انقلاب ایران، قلب الهام بخش مظلومان جهان است/ پادزهر در برابر توطئه غرب ایستادگی از جنس شهیدان است
 
انقلاب ایران، قلب الهام بخش مظلومان جهان است/ پادزهر در برابر توطئه غرب ایستادگی از جنس شهیدان است
 
انقلاب ایران، قلب الهام بخش مظلومان جهان است/ پادزهر در برابر توطئه غرب ایستادگی از جنس شهیدان است
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار