مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان در ادامه با یادآوری جمله مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «نسل امروز آماده‌تر از همه برای دفاع از آرمان‌ها هستند» گفت: برپایی باشکوه نمایشگاه‌های انقلاب می‌تواند گوشه‌ای از توانمندی‌های دانش‌آموزان نسل پنجم را به نمایش بگذارد و اگر به این نسل توجه شود و عرصه برای آن‌ها فراهم شود می‌تواند آینده پرشکوهی را برای کشور عزیزمان رقم بزند.
کد خبر: ۷۱۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸ 11 February 2019
محمدصالح جباری با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» در مدارس استان گفت: این نمایشگاه تبلوری از دفاع دانش‌آموزان نسل پنجم از انقلاب اسلامی است.

به گزارش فارس، جباری با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» در مدارس سطح استان اظهار کرد: امسال شاهد این موضوع بودیم که دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی نسل پنجم این نمایشگاه‌ها را برپا کردند.

وی با بیان اینکه این‌ها نسلی هستند که شاهد انقلاب نبوده‌اند، ولی راوی دستاورد‌های انقلاب شده‌اند گفت: دانش‌آموزان نسل پنجمی با پذیرفتن مسئولیت برپایی مدرسه انقلاب در مدرسه خود برای پذیرفتن مسئولیت‌ها در آینده آماده هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب درصدد ناامید کردن نسل پنجم هستند گفت: نمایشگاه‌های انقلاب زمینه خوبی برای آشنایی دانش‌آموزان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب است.

جباری گفت: دانش‌آموزان با برپایی این نمایشگاه‌ها ضمن اینکه خودشان مطالبی را می‌آموزند راوی انقلاب نیز هستند و به دشمنان انقلاب ثابت کرده اند که این نسل پا به کارتر از همیشه در میدان حضور دارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در چهار بخش برپا شد گفت: «دیروز ما» شامل شامل رستاخیز سقوط و اسوه‌های انقلاب، «امروز ما» شامل آفتاب ولایت، دیوار فریاد و موج پنجم، «مجاهدان سایبری» شامل فرصت‌های فضای مجازی، تهدید‌های فضای مجازی و راه‌های مقابله و «فردای ما» شامل انصار المهدی، ویژگی‌های منتظران، سیمای حکومت مهدوی و اربعین حسینی است.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان ادامه داد: بخش «رستاخیز سقوط» شامل فساد اقتصادی، فساد سیاسی و وابستگی، بخش «اسوه‌های انقلاب» شامل شخصیت حضرت امام (ره) و ایران، شهدای شاخص و بزرگان انقلاب و «آفتاب ولایت» شامل ولایت فقیه و نقش‌آفرینی رهبری، بخش «دیوار فریاد» شامل دشمن‌شناسی و عرصه‌های نفوذ دشمن، راه‌های مقابله و بخش «موج پنجم» شامل نقش دهه شصتی‌ها، سبک زندگی ایران اسلامی، تولید ملی و کالای ایرانی و تبیین هنرمندانه نظریه مقاومت است.

وی ضمن تشکر از دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی مدارس که برپاکننده نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس استان بودند گفت: این کار دانش‌آموزان نسل پنجمی نشان از اهمیتی است که آن‌ها به انقلاب می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار