فرزاد تیموری اظهار داشت: سالن ورزشی روستای ابرو نیز هفته گذشته افتتاح شد.
کد خبر: ۷۱۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ 11 February 2019
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان گفت: ۲ استخر ناحیه یک و دو همدان دو پروژه نیمه تمام در حوزه ورزش شهرستان است که در هفته معلم سال ۹۸ افتتاح می‌شود.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به اینکه نصب کفپوش سالن روستای انصار الامام نیز امروز به پایان می‌رسد و سعی می‌کنیم هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد، افزود: تنها یک سالن نیمه تمام در سطح شهرستان باقی مانده است.

تیموری در مورد تعویض کفپوش سالن هفت تیر بیان کرد: کفپوش سالن هفت تیر نیز که از بین رفته بود در هفته دولت سال گذشته تعویض شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان عنوان کرد: ۳ پروژه ورزشی نیمه تمام در شهرستان وجود دارد که یکی از این سه پروژه سالن ورزشی شهید یاسینیان در منطقه محروم سیلو است که با توجه سازمان برنامه و بودجه و فرمانداری اعتباری برای این سالن در نظر گرفته شده، اما امسال تکیمل نمی‌شود.

تیموری تصریح کرد: دو استخر ناحیه یک و دو نیز دو پروژه نیمه تمام شهرستان همدان است که در هفته معلم سال ۹۸ افتتاح می‌شود و دیگر پروژه ناتمام در سطح شهر همدان باقی نمی‌ماند و باید به سمت پروژه‌های جدید برویم.

به گزارش تسنیم، سالن ورزشی مدارس تیزهوشان منطقه سعیدیه همدان در زمینی به مساحت ۸۵۰ مترمربع و با صرف ۸۷۰ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار