حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا با بیان اینکه با خواست خدا تاکنون هیچکدام از نقشه‌های دشمن عملی نشده است گفت: آمریکا با مقاومت ایران ذلت بیشتری را متحمل شده است.
کد خبر: ۷۱۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 11 February 2019
امام جمعه نهاوند گفت: با گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب با وجود تمام کارشکنی‌ها انقلاب اسلامی به اوج تکامل و بالندگی رسیده و به خواست خدا یکی پس از دیگری قدرت‌های زورگو را به زیر خواهد کشید.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مغیثی‌نیا در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نهاوند اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هر کدام از روسای جمهور آمریکا که روی کار آمده‌اند طرح مقابله و براندازی نظام اسلامی را در سر داشته و توطئه‌های مختلفی را علیه ما اجرا کردند، اما ناکام ماندند.

امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: انقلاب اسلامی منشأ توسعه و پیشرفت‌های زیادی در بخش‌های مختلف شده و ایران اسلامی را جزء ۱۰ کشور برتر دنیا قرار داده است.

وی اضافه کرد: آمریکا نمی‌خواهد که این پیشرفت‌ها به دنیا نشان داده شود لذا فشار‌های زیادی برما وارد آورده تا ما ملت را وادار به سازش کند غافل از اینکه ملت ما در این زمینه آزمون خود را سربلند پس داده است.

مغیثی‌نیا گفت: با گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب با وجود تمام کارشکنی‌ها انقلاب اسلامی به اوج تکامل و بالندگی رسیده و به خواست خدا یکی پس از دیگری قدرت‌های زورگو را به زیر خواهد کشید.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: انقلاب اسلامی دست چپالگران را از ایران قطع کرد و همین مساله عامل عصبانیت دشمنان شده است.

حسن بهرام‌نیا اسلام و ایمان مردم را عامل ناکامی‌های دشمن ذکر کرد و افزود: آمریکا تا کنون بسیاری از انقلاب‌های مردمی را به انحراف کشانده، اما نتوانسته در برابر انقلاب و اراده مردم ما پیروز شود.

وی اظهار کرد: آنچه باعث ناامیدی و شکست آمریکا و دیگر ایادی او شده ایمان، وحدت کلمه و عزم و اراده مردم انقلابی برای پیمودن مسیر رشد و توسعه و رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود همه پیشرفت‌های صورت گرفته ما هنوز نتوانسته‌ایم به تمام آرمان‌های خود برسیم لذا باید با تلاش، مجاهدت، شجاعت، تدبیر و استفاده درست از امکانات، مسیر پیشرفت را ادامه دهیم تا به قله‌های مورد نظر انقلاب برسیم.

وی دشمن‌شناسی و بصیرت را لازمه حرکت در مسیر پیشرفت عنوان کرد و افزود: دشمن برای اینکه نگذارد ما به اهداف انقلاب برسیم فشار‌های زیادی بر ما وارد ساخته است، اما مردم ایستاده‌اند و فریب تبلیغات دشمن را نمی‌خورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار