مراد ناصری اظهار کرد: بهمن ۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی تنها یک حادثه تاریخی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود بلکه همانگونه که دولتمردان آمریکایی در خاطرات خود اینگونه نوشتند بهمن ۵۷ یک زلزله ویرانگر برای جهان غرب بود.
کد خبر: ۷۱۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ 11 February 2019
فرماندار نهاوند گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ۵۷ یک زلزله ویرانگر برای جهان غرب بود.

به گزارش ایسنا، ناصری گفت: ملت ایران در این راهپیمایی یکبار دیگر ثابت کرد که تنگناها، مشکلات اقتصادی و تهدید‌های نظام سلطه مانع از حضور حماسی شما در یوم الله ۲۲ بهمن نمی‌شود.

وی گفت: چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و این انقلاب حاصل مجاهدت و صبوری شما بوده است، وقتی عشق، جهاد و صبوری در کنار هم قرار میگیرد نتیجه آن این میشود که فرزندان بزرگ نهاوند بعنوان اولین شهر در کشور مجسمه شاه پهلوی را به زیر می‌کشند.

فرماندار نهاوند ادامه داد: اطمینان میدهم امروز فضای همدلی در مرکز شهرستان با محوریت امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و احزاب و تشکل‌های سیاسی وجود دارد تا فضای خدمت باشد که خیر و برکت آن برای مردم باشد.

ناصری گفت: اگر عملیات اجرایی چهار خطه شدن محور فیروزان از پل حاج علیمراد به سمت فیروزان آغاز می‌شود و احداث کارخانه قند وشکر خزل که از مطالبات بحق شما مردم بوده در بخش خزل کلنگ زنی می‌شود نتیجه همان فضای همدلی می‌باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار