سعید دولتی گفت: این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۷ بهمن ماه درمجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی، نگارخانه استاد زنگنه برپا خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند از ۸ صبح الی ۱۲ و بعد از ظهرنیز از ساعت ۱۶ الی ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.
کد خبر: ۷۱۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 09 February 2019
یازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر با برپایی نمایشگاه هنر معاصر ایران در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، مسئول انجمن هنر‌های تجسمی استان همدان و دبیر نمایشگاه هنر معاصر ایران گفت: این نمایشگاه با عنوان «چهل نمایشگاه، چهل شهر» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برپا شده است.

دولتی در ادامه گفت: چهل اثر از گنجینه موزه هنر‌های معاصر تهران به چهل شهر ارسال شده است تا در ایام دهه فجر برای علاقه‌مندان نمایش داده شوند.

وی با بیان اینکه آثار هنرمندان بزرگی همچون محمود فرشچیان در این نمایشگاه حضور دارد، ادامه داد: از همدان نیز، اثری از زنده یاد محمود زنگنه در این مجموعه آرشیو برای علاقه‌مندان قرار دارد.

دولتی با اشاره به اینکه چهل اثر فرستاده شده، سبک‌های مختلفی همچون رئالیسم، امپرسیونیسم، اکسپرسیونیسم و به طور کلی سبک‌های مدرن را شامل می‌شوند، اضافه کرد: همچنین این آثار تکنیک‌های مختلفی همچون رنگ روغن، اکرلیک، ترکیب مواد، آبرنگ را نیز شامل می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار