مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، از بهره‌برداری و آغاز ساخت ۱۰۱ طرح برق در استان همدان همزمان با جشن‌های پیروزی انقلاب در آغاز دهه پنجم انقلاب خبر داد و گفت: ۸۳ طرح برق با اعتبار ۵۳۴ میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال در دهه فجر به بهره‌برداری خواهدرسید.
کد خبر: ۷۱۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 08 February 2019
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، از بهره‌برداری و آغاز ساخت ۱۰۱ طرح برق در استان همدان همزمان با جشن‌های پیروزی انقلاب در آغاز دهه پنجم انقلاب خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، محمدمهدی شهیدی افزود: در روز‌های پاسداشت چهل سالگی انقلاب و برگزاری جشن‌های انقلاب ۸۳ طرح برق با اعتبار ۵۳۴ میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال در استان به بهره‌برداری خواهد شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد طرح قابل بهره برداری ۱۸ طرح با اعتبار ۱۳۷ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال در همدان، ۶ طرح با اعتبار ۱۱۰ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال در ملایر، ۱۰ طرح با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال در نهاوند و ۶ طرح بااعتبار ۲۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال در تویسرکان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: ۱۰ طرح با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۸۴ میلیون ریال نیز در اسدآباد، ۷ طرح با اعتبار ۴۹ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال در بهار، ۱۳ طرح با اعتبار ۴۴ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال در کبودراهنگ، ۵ طرح با اعتبار ۱۰۰ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال در رزن و ۸ طرح با اعتبار ۶ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال در فامنین افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: افزون بر این طرح‌ها ۴ نیروگاه خورشیدی با اعتبار ۲۸ میلیون یورو و یک نیروگاه سی اچ پی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد.

شهیدی افزود: در دهه فجر امسال ۱۲ طرح با اعتبار ۳۴ میلیارد و ۵۲۴ میلیون ریال با هدف رفع ضعف ولتاژ، تأمین برق متقاضیان جدید، تعدیل بار شبکه، ایمن سازی شبکه و تأمین روشنایی مناطق مختلف آغاز خواهد شد.

وی گفت: طرح‌های آماده ساخت است هم ۷ طرح با پیش‌بینی ۲۴ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال در همدان، ۴ طرح با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال در نهاوند و یک طرح با اعتبار ۴۷۶ میلیون ریال در فامنین است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار