فرزاد تیموری با اشاره به استاندارد‌سازی ۶ هزار و ۲۶۷ کلاس در سراسر استان اظهار کرد: تا ۲۲ بهمن‌ماه، سیستم گرمایشی باقیمانده فضا‌های آموزشی را هم تغییر داده و جشن خداحافظی با بخاری‌های نفتی را برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۷۱۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 07 February 2019
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از برگزاری جشن «خداحافظی با بخاری نفتی» در دهه فجر خبر داد و گفت: ۶ هزار و ۲۶۷ کلاس در همدان استانداردسازی گرمایشی شدند.

به گزارش فارس، فرزاد تیموری با اشاره به استاندارد‌سازی ۶ هزار و ۲۶۷ کلاس در سراسر استان اظهار کرد: تا ۲۲ بهمن‌ماه، سیستم گرمایشی باقیمانده فضا‌های آموزشی را هم تغییر داده و جشن خداحافظی با بخاری‌های نفتی را برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات حاصل از تعهدات خیران ۳۰ میلیارد تومان است افزود: مجموع اعتبارات این سازمان در سال ۹۷ بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه اعتبارات این سازمان از سه محل ملی، استانی و تعهد خیرین تامین می‌شود یادآور شد: امسال قریب به ۳۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مجموع اعتبارات ملی این سازمان است.

وی به‌روزرسانی اطلاعات شناسنامه مدارس، استقرار نظام مکان‌یابی مدارس بر اساس سامانه آمایش سرزمین و تحولات جمعیتی، تخریب و بازسازی مدارس ناپایدار و غیر مقاوم را از مهمترین وظایف این سازمان در طول این ۴۰ سال عنوان کرد.

تیموری استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس، توزیع و اجرای مقررات و ضوابط فنی مدارس، تهیه و توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی بر اساس آخرین کتب مقاطع تحصیلی، استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز در جهت رفع نیاز‌های مدارس و هوشمندسازی سیستم آموزش مدارس را از جمله شاخص‌های این سازمان برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار