آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی با بیان اینکه حجاب و عفاف امروز جامعه اسلامی قابل مقایسه با دوران پهلوی نیست افزود: امروزه حجاب و عفاف در کشور ما به یک ارزش تبدیل شده است هرچند رضایت کاملی در این زمینه نداریم، اما وضعیت قابل مقایسه با گذشته نیست.
کد خبر: ۷۱۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ 07 February 2019
مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان گفت: طی ۴۰ سال گذشته استکبارستیزی و شهادت‌طلبی امنیت و استقلال کشور را تضمین کرده است.

به گزارش فارس، آیت‌الله موسوی اصفهانی با تبریک ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: طی ۴۰ سال گذشته استکبارستیزی و فرهنگ شهادت‌طلبی امنیت و استقلال ما را تضمین کرده است.

وی ادامه داد: ایثار و از خودگذشتگی ملت ما که جوانان خود را در راه اسلام و کشورمان داده‌اند، از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته بوده است.

وی برگزاری ۸۰۰ نماز جمعه در سراسر کشور را یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: حکومتی که از دست طاغوت گرفته شد و به لطف خدا به دست، ولی فقیه سپرده شد، اکنون به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

موسوی اصفهانی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری ادامه‌دهنده راه امام خمینی (ره) هستند افزود: امروز ما زیر سایه، ولی فقیه هستیم، نه زیر سایه دست‌نشانده و غلام حلقه به گوش انگلیس مثل رضاشاه؛ که باید این نعمت را قدر دانست.

وی وجود، ولی فقیه را برکت بزرگی برای کشور دانست و گفت: امروز همه ما با تمکین به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی این انقلاب را پیش خواهیم برد تا این امانت را به دست حضرت، ولی عصر (عج) برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار