رئیس سازمان برنامه و بودجه استانداری همدان با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم که گوهر ناب انقلاب اسلامی را برای ما به میراث گذاشتند تصریح کرد:امروز احکام، عدالت محوری و آزادی و آزادگی نظام جمهوری اسلامی در افق جهانی می‌درخشد و دنیای امروز تشنه انسان‌های با محبت و باعدالت و انسانیت بوده که به فکر محرومین باشد. 
کد خبر: ۷۱۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 07 February 2019
دکتر صیدایی گفت:نظام جمهوری اسلامی از اهل بیت الگو گرفته و این نظام، نظام پایداری دین و ارزشهاست.

به گزارش ایسنا،دکتر صیدایی در اجتماع بزرگ فاطمیون روستای وندر آباد اسدآباد اظهار کرد:هر یک از اهل بیت پیامبر الگو و تاریخی بزرگ برای تمام دنیا هستند که حاکمیت انقلاب اسلامی از آن الگو گرفته و امام راحل شخصیتی بود که با الگو گیری و تفکر از اهل بیت پیامبر نظام اسلامی را از دهه ۴۰ هدایت کرد. 

صیدایی با تاکید بر اینکه انقلاب ما با طلیعه نور خود بستر محبت و معنویت و اخلاق و عدالت را پایدار کرد و یادآورشد:مردم افتخار مسولین این نظام هستند چرا که آنان با علم و دانش خود همواره این نظام را سرافراز کرده اند. 

وی با اشاره به ایام فاطمیه تصریح کرد:در هر دو دنیا همه عالم به بانو فاطمه نیازمند هستند و هر چه داریم از فاطمه و اهل بیت پیامبر بوده و هر یک از اهل بیت پیامبر مسیر هدایت اسلام را در تمام دنیا مشخص کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار