دکتر مرادی مخلص از سفر یک‌روزه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به نهاوند در روزیکشنبه ۲۱ بهمن برای افتتاح ساختمان مرکزی دانشگاه ملی خبر داد و گفت: نخستین برنامه حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم به نهاوند افتتاح ساختمان مرکزی و بازدید از پروژه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه در سطح ملی و بین المللی که با حضور استاندار، فرماندار نهاوند، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و روسای دیگر دانشگاه‌های همدان و مدیران افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۷۱۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 07 February 2019
رئیس دانشگاه ملی دخترانه نهاوندگفت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای افتتاح ساختمان مرکزی دانشگاه ملی نهاوند، به این شهرستان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، دکتر مرادی مخلص از سفر یک‌روزه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به نهاوند در روزیکشنبه ۲۱ بهمن برای افتتاح ساختمان مرکزی دانشگاه ملی خبر داد و گفت: نخستین برنامه حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم به نهاوند افتتاح ساختمان مرکزی و بازدید از پروژه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه در سطح ملی و بین المللی که با حضور استاندار، فرماندار نهاوند، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و روسای دیگر دانشگاه‌های همدان و مدیران افتتاح می‌شود.

وی افزود: دکتر غلامی در ادامه حضور خود در دانشگاه ملی نهاوند بازدیدی از پروژه‌های عمرانی و آموزشی دانشگاه خواهد داشت.

مرادی مخلص با بیان اینکه ساختمان مرکزی دانشگاه دارای ۴۸۶۰ متر زیر بنا است، افزود: این ساختمان در کمتر از سه سال با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان آماده افتتاح می‌باشد که یک ساختمان هوشمند و براساس آخرین استاندارد‌های ساختمانی ساخته شده است.

مرادی مخلص گفت:این دانشگاه دارای ۷۰۰ دانشجوی دختر و تنها دانشگاه دخترانه و تک جنسیتی غرب کشور می‌باشد که دو ماموریت دانشگاه در سند راهبردی دانشگاه‌های کشور یکی توانمند سازی بانوان و دیگری تحکیم بنیان خانواده بیان شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار