رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان هزینه نصب و راه‌اندازی این دوربین را ۹۰ میلیون تومان دانست و گفت: نصب این دوربین گره‌های ترافیکی را کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۷۱۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 06 February 2019
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از نصب و راه اندازی بیست و سومین دوربین نظارت تصویری در استان خبر داد.

به گزارش فارس، سعید کریمی اظهار کرد: بیست و سومین دوربین نظارت تصویری در محور همدان ـ. کرمانشاه در محدوده راهدارخانه رسول‌آباد نصب شده است.

وی با بیان اینکه این محور جزو پرترددترین محور‌های استان به شمار می‌رود افزود: با توجه به حساسیت بالای این نقطه به لحاظ حادثه‌خیزی، برف‌گیر بودن و تردد زیاد ترانزیت، نصب دوربین نظارت تصویری در این محور ضروری بود.

وی اضافه کرد: با توجه به تردد‌های زیادی که از این محور برای سفر اربعین انجام می‌شود، نصب این دوربین می‌تواند در کاهش تلفات جاده‌ای نقش مهمی داشته باشد.

کریمی با اشاره به اینکه سیستم نظارت تصویری یکی از قدرتمندترین ابزار جمع‌آوری اطلاعات لحظه‌ای است یادآور شد: با نصب این دوربین، شمار دوربین‌های نظارت تصویری فعال استان به ۲۳ مورد می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار