سینما فلسطین در روز چهارشنبه میزبان دو فیلم «خون خدا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی و «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پور احمد از بخش سودای سیمرغ خواهد بود که به ترتیب در سانس‌های ۱۷ و ۱۹:۳۰ به روی پرده می‌روند.
کد خبر: ۷۱۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 06 February 2019
در ششمین روز اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در همدان، پنج فیلم در سینما‌های فلسطین و قدس به روی پرده خواهند رفت.

به گزارش ایسنا، سینما فلسطین در روز چهارشنبه میزبان دو فیلم «خون خدا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی و «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پور احمد از بخش سودای سیمرغ خواهد بود که به ترتیب در سانس‌های ۱۷ و ۱۹:۳۰ به روی پرده می‌روند.

سینما قدس نیز در بخش سیمرغ و پروانه‌ها میزبان فیلم «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر در سانس ۱۰ صبح و در بخش سودای سیمرغ نیز میزبان دو فیلم «حمال طلا» به کارگردانی تورج اصلانی و «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان خواهد بود که به ترتیب در سانس‌های ۱۸ و ۲۰:۳۰ به روی پرده می‌روند.

اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در همدان با نمایش ۱۰ فیلم در بخش سودای سیمرغ و پنج فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان در بخش سیمرغ و پروانه‌ها از ۱۲ تا ۱۸ بهمن ماه در سینما‌های فلسطین و قدس صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار