محمودرضا عراقی در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب، گفت: با افتخار در ۴۰ سالگی انقلاب با اقتدار ایستاده‌ایم و مسیر شهدا را ادامه می‌دهیم.
کد خبر: ۷۱۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸ 03 February 2019
معاون امور عمرانی استاندار همدان ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: به قدری در این ۴۰ سال اتفاقات بزرگ، جانفشانی و گذشت اتفاق افتاده و حماسه آفریده شده که آن را نمی‌توان در یک نمایشگاه کوچک نشان داد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: جهانیان در راه حذف استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از ما موفق نشد‌ه‌اند و هیچ گاه به این آرزو نخواهند رسید، زیرا برای شکست دشمنانی که می‌خواستند ایران را به زمین بزنند، جانفشانی‌های بسیاری صورت گرفته است.

عراقی اضافه کرد: امیدواریم سال‌های سال نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی هربار پرشورتر از گذشته برگزار شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در ادامه‌ی این مراسم گفت: نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب در مساحت ۳ هزار متر مربع برپا شده است.

سید احمد توصیفیان، بیان کرد: در این نمایشگاه ۱۰۰ غرفه مشاغل خانگی برپا و ۳۸ هزار مجوز مشاغل خانگی در استان همدان صادر شده است.

وی با بیان اینکه در استان همدان ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده، افزود: ۱۶ هزار و ۶۰۰ نفر از تسهیلات اشتغالزایی بهره‌مند شده‌اند.

این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان پذیرای علاقمندان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار