مراد ناصری گفت: افتتاح کارگاه‌های کوچک و زودبازده فرصت خوبی برای ظهور جوانان جویای کار است.
کد خبر: ۷۱۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳ 03 February 2019
فرماندار نهاوند گفت: مجموع اعتبار ساماندهی سراب فارسبان نهاوند در فاز نخست مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان است که تخصیص یافته و جذب‌شده است.

به گزارش مهر، ناصری در آیین افتتاح روشنایی سراب فارسبان نهاوند با اشاره به لزوم ساماندهی و توجه به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند با دارا بودن بیش از ۱۵ سراب و چشمه آب طبیعی و همچنین گونه‌ها و پوشش گیاهی موجود سالانه گردشگران زیادی را جذب می‌کند.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه تاکنون به همت مسئولین شهرستان و بهره‌گیری از توان استان و شهرستان در حوزه‌های زیرساختی در سراب‌های گیان، گاماسیاب و اقداماتی انجام‌شده است، گفت: افتتاح روشنایی سراب فارسبان بااعتبار ۲۵۰ میلیون تومان پروژه‌ای است که به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به نصب ۳۸ پایه روشنایی و اجرای زیرسازی راه دسترسی با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار که آسفالت آن‌هم در فروردین اجرایی خواهد شد، گفت: مجموع اعتبار ساماندهی سراب فارسبان مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان است که تخصیص و جذب‌شده است.

ناصری در ادامه ضمن افتتاح صندوق اعتبار خرد بانوان روستایی در روستای «ده موسی» از توابع بخش خزل نهاوند بااعتبار ۱۵۰ میلیون تومان و اشتغال‌زایی ۱۰۰ نفر هم‌زمان در ۵ منطقه شهرستان نهاوند، گفت: افتتاح کارگاه‌های کوچک و زودبازده فرصت خوبی برای ظهور جوانان جویای کار است.

وی با تأکید بر اینکه جوانان می‌توانند ظرفیت‌های بالقوه را بالفعل کنند، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در همه زمینه‌ها نیازمند جوانان مؤمن و متعهدی است که بتوانند در شرایط موجود برای برون‌رفت از سختی‌ها با هر آنچه هست کار کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار