سردار مهدی ظفری با اشاره به نقش‌آفرینی تمام ملت ایران در مقابله با دشمن بعثی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی ادامه داد: امروز هم برای مقابله با دشمن نیاز به جمع‌گرایی داریم، اما جمع‌گرا نیستیم.
کد خبر: ۷۱۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 03 February 2019
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه امروز در جامعه دعوای خودی جای دعوای با دشمن را گرفته است گفت: امروز حزب و گروه و جریان‌های چپ و راست با خود درگیرند در صورتی که باید برای حل مشکلات مردم یکی شوند.

به گزارش فارس، سردار ظفری در همایش «من انقلابی‌ام» به همراه مراسم رونمایی از سند سجلی و تندیس «خواهر دباغ» با اشاره به اینکه این محفل می‌تواند ادامه‌دار بوده و هر دو هفته یکبار برگزار شود اظهار کرد: باید با برگزاری این برنامه‌ها حس انقلابی‌گری را در جامعه تقویت کنیم.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی تمام ملت ایران در مقابله با دشمن بعثی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی ادامه داد: امروز هم برای مقابله با دشمن نیاز به جمع‌گرایی داریم، اما جمع‌گرا نیستیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه متأسفانه دور خود حصار می‌کشیم تا کسی داخل آن نیاید و خود هم خارج از آن حصار فکر نمی‌کنیم، این شیوه را آسیب‌زا دانست.

وی گریزی به همدلی مردم در دوران جنگ زد و گفت: در این دوران دانش‌آموزان هم در صیانت از کشور نقش داشتند و با پول قلک‌های خود برای رزمندگان آجیل و وسایلی از این دست ارسال می‌کردند.

سردار ظفری نامه یک دختر به نام «زهرا» در سال ۶۲ در یکی از بسته‌های ارسالی به جبهه‌های حق علیه باطل را قرائت کرد و ادامه داد: در جملات این نامه دنیایی از عبرت وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید ظرفیت‌های خود را بالا ببریم و از این انقلاب قهر نکنیم تصریح کرد: گفتمانی در دهه اول انقلاب وجود داشت که امروز این گفتمان تبدیل به مسائلی شده که مانند گذشته نیست.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه امروز هر کدام از ما در هر جایی که قرار داریم باید یک شهید زنده باشیم افزود: هر کس در جایگاه خود می‌تواند یک قهرمان باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز در جامعه دعوای خودی جای دعوای با دشمن را گرفته است تصریح کرد: امروز حزب و گروه و جریان‌های چپ و راست با خود درگیرند در صورتی که باید برای حل مشکلات مردم یکی شوند.

سردار ظفری با بیان اینکه ما امام خمینی (ره) را داریم که گفتار و گفتمان او مثل روز روشن است اضافه کرد: باید در جامعه نفوذ کنیم پیش از اینکه دشمن نفوذ کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر مسوولی به غیر از تشکیل حکومت جهانی فکر دیگری کند، به جامعه خیانت کرده است افزود: دل‌های خود را باید دریایی کنیم چراکه حکومت جهانی دل دریایی می‌خواهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های حکومت جهانی تشکیل جامعه توحیدی است و در جامعه توحیدی انسان‌ها نسبت به هم مهربان هستند.

در پایان این مراسم از سند سجلی خواهر دباغ رونمایی شد و از سه تن از بانوان انقلابی استان همدان از جمله خانم طالبی، خانم فقیه مادر شهیدان عنایتی و خانم همدانی خواهر شهید همدانی تقدیر به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار