فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: امروز انقلاب اسلامی وارد چهلمین سال خود شده و دشمن نمی‌خواست که ما امروز چهل سال از عمر انقلاب را ببینیم و دشمنان انقلاب اسلامی از همان ابتدای روز‌های پیروزی انقلاب بر اساس تحلیل‌های خود گفته بودند که این نظام تا شش ماه بیشتر داوم نمی‌آورد، با همه تهدیدها، مشکلات، هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه‌ها و تحریم‌ها امروز انقلاب اسلامی به رشد و بالندگی رسیده و خار چشم دشمنان شده است.
کد خبر: ۷۱۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲ 03 February 2019

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ضمن تبریک ایام دهه فجرگفت: امروز انقلاب اسلامی وارد چهلمین سال خود شده و دشمن نمی‌خواست که ما امروز چهل سال از عمر انقلاب را ببینیم.

به گزارش تابناک همدان از ملایر  سید جواد حسینی در جمع خبرنگاران افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از همان ابتدای روز‌های پیروزی انقلاب بر اساس تحلیل‌های خود گفته بودند که این نظام تا شش ماه بیشتر داوم نمی‌آورد، با همه تهدیدها، مشکلات، هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه‌ها و تحریم‌ها امروز انقلاب اسلامی به رشد و بالندگی رسیده و خار چشم دشمنان شده است.

حسینی تصریح کرد: پایه‌های نظام انقلاب امروز مستحکم‌تر شده و هیچ طوفانی نمی‌تواند آن را بلرزاند و این انقلاب با صلابت پیش می‌رود تا به دست صاحب اصلی‌اش امام عصر (عج) برسد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اطهار امیدواری کرد و گفت:با همه تفاسیر روز به روز به عظمت انقلاب افزوده می‌شود، رمز پیروزی انقلاب بر سه محور ولایت فقیه، اتحاد و همدلی و وجود مردمی فهیم و آگاه و با اعتقاد بوده که طی چهل سال گذشته به تبعیت از رهبری در همه میایدن سخت حاضر شده و برنامه‌های دشمن را به هم ریخته است.

وی با اشاره به برنامه‌های سپاه و بسیج در ایام مبارک دهه فجر افزود: حدود هزار و ۴۰ برنامه در سراسر استان همدان در این ایام در حال اجرا است که این برنامه‌ها شروع و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.

حسینی ادامه داد: این برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف، عمرانی، فرهنگی، خدماتی، محرومیت زدایی از مناطق محروم، ساخت مراکز فرهنگی، کتابخانه، خانه عالم، نیروگاه خورشیدی، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، و.. است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد: اجرای ۲۵۰ برنامه مختلف توسط سپاه ملایر همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود که این برنامه‌ها با همکاری سایر نهادها، در پایگاه‌های بسیج حوزه‌های مقاومت، و.. در سطح شهر و روستا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ملایر غبارروبی از گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای انقلاب اسلامی، نواختن زنگ انقلاب با حضور مسئولان در مدارس شهرستان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و.. را از جمله این برنامه‌های سپاه ناحیه ملایر در این ایام دانست و خاطر نشان کرد: بهره برداری و افتتاح خانه محرومین که توسط اردو‌های جهادی ساخته شده از دیگر برنامه‌های این ایام در ملایر است.

حسینی اظهار کرد: دیدار از خانه سالمندان، برگزاری مسابقات هنری و فرهنگی، ورزشی با موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی، تهیه تعدادی جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، تهیه سبد کالا، لوازم التحریر و.. برای خانواده‌های نیازمند و.. نیز از دیگر برنامه‌های این ایام توسط سپاه ناحیه ملایر در سطح شهرستان ملایر است.

وی با اشاره به تقارن ایام دهه فجر و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تصریح کرد: برنامه‌های سوگواری متناسب ایام فاطمیه، برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری نشست‌های سبک زندگی فاطمی و.. نیز از دیگر برنامه‌های قابل اجرا توسط سپاه ناحیه ملایر در فجر فاطمی است.

وی یادآور شد: امسال ملت ایران با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر عزت وعظمت و اقتدار خود را در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب به نمایش خواهند گذاشت.
برگزاری ۲۵۰ برنامه توسط سپاه ملایر همزمان با دهه فجر/ رمز پیروزی انقلاب بر سه محور ولایت فقیه، اتحاد و همدلی و وجود مردمی فهیم و آگاه است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار