رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان عنوان کرد: به دنبال آنیم تا هرچه بیشتر رشته تیراندازی با کمان را در شهرستان‌های استان همدان گسترش دهیم.
کد خبر: ۷۱۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ 02 February 2019
حمیدرضا یاری گفت: تیرانداز ملایری در مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان نوجوانان و جوانان کشور به مدال برنز دست‌یافت.

به گزارش تسنیم، یاری با اشاره به درخشش تیرانداز ملایری در مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان نوجوانان و جوانان به میزبانی فدراسیون تیراندازی با کمان و با حضور ۱۰۲ کماندار در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها کمانداران استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری خراسان رضوی، گلستان، گیلان، کرمان، همدان، لرستان، مازندران، زنجان، یزد و جزیره کیش با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با اشاره به نتایج رشته ریکرو گفت: در ریکرو جوانان و در بخش پسران رضا شبانی از یزد موفق به کسب مدال طلا شد، شروین اسدزاده از تهران مدال نقره را از آن خود کرد و محمدمهدی بیرانوند تیرانداز استان که اصالتی ملایری دارد در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز را به گردن آویخت.

یاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه سرمایه‌گذاری در بخش نوجوانان و جوانان در مرکز استان و شهرستان‌های همدان امروز ثمرات خوبی داشته و تیراندازان ما در رقابت‌های مختلف موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار