حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا گفت: هنوز غربی‌ها نفهمیدند که رمز پیروزی این انقلاب چیست و آن‌ها نمی‌دانند که مردم ایران به خاطر دینشان و به خاطر پیروی از ولایت فقیه انقلاب کردند و اکنون نیز به خاطر این آرمان‌ها در برابر همه تهدید‌ها خواهند ایستاد.
کد خبر: ۷۱۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ 02 February 2019
امام جمعه نهاوند گفت: تکریم ارباب رجوع باید در دستور کار مسئولان ادارات قرار گیرد و همگی تلاش کنند تا گره‌ای از کار این مردم باز کنند.

به گزارش تسنیم، مغیثی‌نیا در دیدار با اعضای شورای اداری نهاوند به مناسبت آغاز دهه فجر در مسجد صاحب‌الزمان (عج)، اظهار داشت: به فرموده امام راحل، این انقلاب اسلامی است و مردم ایران به خاطر دینشان از این انقلاب حمایت کردند و در حال حاضر نیز مردم ایران به خاطر دینشان در برابر همه تهدید‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ روزی که امام خمینی (ره) وارد ایران شد حدود ۱۰ میلیون نفر جمعیت از نقاط مختلف کشور در تهران برای استقبال از امام راحل گرد هم آمدند که در نوع خود این اجتماع با عظمت بی‌نظیر بود.

امام جمعه نهاوند افزود: بعد از پیروزی انقلاب در سال ۵۸ امام (ره) دچار ایست قلبی شدند و همه دکتر‌ها چه در داخل و چه در خارج از کشور گفتند که امام (ره) بیش از سه الی ۶ ماه دیگر زنده نمی‌ماند و دشمنان داخلی انقلاب و حتی صدام برای نابودی انقلاب نقشه کشیدند.

مغیثی‌نیا عنوان کرد:، اما خواست و اراده خدا بر این بود که امام راحل ۹ سال دیگر زنده بماند و این انقلاب نوپا را به سر منزل مقصود برساند.

وی گفت: کشور ما در ۱۰ سال اول انقلاب به مراتب شرایط بسیار سخت‌تری از شرایط فعلی داشت به حدی که باور نمی‌کردیم بتوانیم سالگرد پیروزی انقلاب را ببینیم و توطئه گروهک‌ها، توطئه لیبرال‌ها و هشت سال جنگ تحمیلی از جمله سختی‌های آن دوران بود.

امام جمعه نهاوند تاکید کرد: بعد از فوت امام خمینی (ره) باز هم بیش از ۱۰ میلیون نفر در تشییع جنازه ایشان شرکت کردند و این برای دنیا معما بود که امام (ره) در طول این ۱۰ سال سختی برای کشور چه کاری انجام داده است که این همه جمعیت برای تشییع جنازه‌اش شرکت کردند.

مغیثی‌نیا گفت: هنوز غربی‌ها نفهمیدند که رمز پیروزی این انقلاب چیست و آن‌ها نمی‌دانند که مردم ایران به خاطر دینشان و به خاطر پیروی از ولایت فقیه انقلاب کردند و اکنون نیز به خاطر این آرمان‌ها در برابر همه تهدید‌ها خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه ما مسئولان هر چه به این مردم خدمت کنیم موجب خوشنودی مردم خواهد شد و رضایت مردم هم رضایت خدا است، ابراز کرد: درواقع خدمت به مردم ادامه دادن راه امام راحل و شهدا و ادامه راه مبارزه با آمریکای جنایت‌کار و هم‌دستانش است.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع باید در دستور کار مسئولان ادارات قرار بگیرد و همه مسئولان باید تلاش کنند که گره‌ای از کار این مردم باز کنند و اگر نمی‌توانند با روی گشاده با آن‌ها برخورد کنند و رضایت مردم را جلب کنند.

همزمان با دهه فجر ۶۷ پروژه در نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار نهاوند نیز در این مراسم گفت: امسال در دهه فجر ۶۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان در شهرستان نهاوند افتتاح و کنگ‌زنی می‌شود.

مراد ناصری اظهار داشت: از مجموع این ۶۷ پروژه، ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌بردای می‌رسد و ۱۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان در شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های کشاورزی، خدمات، بهداشت، گردشگری، صنعت، عمران شهری و روستایی در شهرستان افتتاح و به بهره‌بردای می‌رسد.

فرماندار نهاوند افزود: ۴۰ سال از عمر با برکت و پیروزی انقلاب سپری شده و دولت‌ها در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های زیادی را در کشور انجام داده‌اند.

ناصری عنوان کرد: بعضی مسئولان و یا خود ما شاید نتوانستیم ارتباط مناسبی با مردم داشته باشیم بنابراین فعالیت‌هایی که انجام داده‌ایم به اطلاع مردم نرسیده است. اما مدیران باید اقداماتی را که انجام می‌دهند اطلاع‌رسانی کنند چرا که این‌ها نتیجه فعالیت ما نیست بلکه نتیجه و ثمره خون پاک شهدا و این انقلاب است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه نهاوند بهترین دوران خود را سپری می‌کند و تعامل و هماهنگی خوبی بین مدیران شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: در زیر سایه وحدت امام جمعه محترم، تلاش‌های نماینده مردم و مدیران در حوزه کشاورزی، گردشگری و صنعت به دستاورد‌های خوبی دست یافتیم و روند روبه رشد همراه با توسعه‌ای را در این شهرستان داشته‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار