سید مجید شماعی گفت: امسال در دهه فجر ۷۵ طرح در زمینه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، خدماتی و کشاورزی افتتاح می‌شود که برای اجرای آن‌ها ۲۷ میلیارد تومان صرف شده و برای ۲۹۹ نفر اشتغال‌زایی به دنبال دارد.
کد خبر: ۷۱۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 02 February 2019
فرماندار فامنین گفت: در دهه مبارک فجر ۷۵ طرح با اشتغال‌زایی ۳۰۰ نفری در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تسنیم، شماعی اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصتی برای بیان دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی است، انقلابی که موجب پیشرفت مناطق محرومی، چون شهرستان فامنین شده است.

وی افزود: امسال در دهه فجر ۷۵ طرح در زمینه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، خدماتی و کشاورزی افتتاح می‌شود که برای اجرای آن‌ها ۲۷ میلیارد تومان صرف شده و برای ۲۹۹ نفر اشتغال‌زایی به دنبال دارد.

شماعی گفت: از مهم‌ترین این طرح‌ها می‌توان به ساخت راه روستایی "مبارکین" با ۸۰۰ میلیون تومان، افتتاح زیرسازی و آسفالت‌ریزی روستا‌های بخش مرکزی با ۲۱ میلیارد تومان و افتتاح مسیر ورود و خروج منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد با ۱۱ میلیارد تومان اشاره کرد.

وی بیان کرد: طرح‌های آبیارانی بارانی و مرمت قنات‌ها با ۷۰۰ میلیون تومان، مرمت حمام قدیمی قراباغی با ۵۰۰ میلیون تومان و کارگاه یک هنرستان، سالن ورزشی تجرک و کفپوش سالن ورزشی یک هنرستان دخترانه با یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار از دیگر طرح‌های قابل‌افتتاح در دهه مبارک فجر است.

فرماندار فامنین با بیان اینکه برخی از طرح‌ها با مشارکت بخش خصوصی و اعطای تسهیلات بانکی انجام‌شده، مطرح کرد: افتتاح یک واحد مرغ تخم‌گذار ۱۰۰ هزار قطعه‌ای، اجرای طرح بوجاری گندم در روستای زرقان، تولید کیف و کوله‌پشتی، گسترش کارگاه تولید ادوات کشاورزی و ایجاد واحد تولید پوشاک ۶ از مهم‌ترین این موارد به شمار می‌رود.

شماعی اعلام کرد: برای کمک به محرومان هم به ۵ خانواده دارای دو فرد توان یاب برای تهیه واحد مسکونی کمک شده و به هر خانواده ۱۹ میلیون کمک بلاعوض از طرف بهزیستی، ۸ میلیون تومان کمک بلاعوض از طرف بنیاد مسکن و ۲۰ میلیون تومان وام از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعلق‌گرفته است.

وی از آغاز عملیات اجرایی چند طرح به مناسبت دهه فجر هم خبر داد و گفت: عملیات ساخت میدان وحدت اسلامی شهر فامنین با مشارکت بخش خصوصی در دهه فجر ۹۷ آغاز می‌شود که برآورد اولیه این طرح ۵ میلیارد تومان بوده و قرار است با اقتباس از میدان نقش جهان اصفهان ساخته شود.

شماعی مطرح کرد: ایجاد فضای باز استاندارد خرید گندم در تجرک به مساحت ۵ هزار متر و ۱۷۰ میلیون تومان اعتبار، افزایش سطح مقطع عالی خط ۲۰ کیلو ولت با ۴۷ میلیون تومان و ایجاد فضای باز استاندارد خرید گندم در روستای "طاوه" با ۶۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌هایی است که عملیات اجرای آن‌ها در دهه فجر آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار