عباس صمدی با بیان اینکه بازار بورس در این روز‌ها نه مثبت است نه منفی اظهار کرد: روند بازار بورس طوری است که دو روز شاهد صعود شاخص و دو روز شاهد نزول آن هستیم.
کد خبر: ۷۱۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 02 February 2019
مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: هفته گذشته ۱۳۵ میلیارد و ۳۶۱ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۴۵۸ ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد که با شرایط فعلی تا پایان سال همین رویه ثابت می‌ماند.

به گزارش فارس، وی افزود: اگر در شرایط فعلی شاهد خبر جدید تا مسأله مهمی نباشیم وضعیت بازار سرمایه تا پایان سال به شکل فعلی خواهد بود.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان با بیان اینکه سهام‌های خودرویی به دلیل مسائل مربوط به قیمت خودرو بلاتکلیف هستند تصریح کرد: در حوزه بانکی نیز اگر تجدید ارزیابی دارایی‌ها صورت گیرد، اتفاق خوبی رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه رونق صادرات به ویژه پتروشیمی‌ها و فولادی‌ها در رونق بورس تأثیرگذار است ادامه داد: بازار سرمایه بهترین بستر برای جذب نقدینگی جامعه است که نه تنها باعث تورم نمی‌شود بلکه به واحد‌های تولیدی نیز کمک می‌کند.

صمدی خاطرنشان کرد: در هفته منتهی به تاریخ ۱۰ بهمن ماه تعداد ۳۹ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۵۴۱ سهم به ارزش ۱۳۵ میلیارد و ۳۶۱ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۴۵۸ ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد.

وی با بیان اینکه که ۵۷ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۴۳ درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است گفت: این تعداد سهام متعلق به ۲۱۷ شرکت است.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان تأکید کرد: این هفته در بورس منطقه‌ای همدان ۶۰ کد معاملاتی جدید ایجاد شد.

صمدی اظهار کرد: شاخص کل قیمت در هفته گذشته ۱۶۰ هزار و ۲۹۵ واحد رسید که نسبت به هفته ماقبل آن ۲ هزار و ۶۴۵ واحد کاهش را نشان می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار