مرتضی جهانی‌مقدم با بیان اینکه در این برنامه به صورت واقعی به دانشجویان میدان داده شده تا سخنان خود را مطرح کنند خاطرنشان کرد: نسل جوان صاحبان آینده مملکت هستند و باید فرصت داشته باشند صحبت کنند و دیده شوند.
کد خبر: ۷۱۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 02 February 2019
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: برنامه «۱۰ گفتار» که به طور کامل توسط دانشجویان تولید شده است در دهه فجر از صدا و سیمای مرکز همدان پخش می‌شود.

به گزارش فارس، جهانی‌مقدم با بیان اینکه برنامه تلویزیونی دانشجویی «۱۰ گفتار» در دهه فجر از شبکه همدان پخش می‌شود اظهار کرد: این برنامه در جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا تهیه شده و دغدغه‌های دانشجویی را مورد توجه قرار داده است.

وی با بیان اینکه این برنامه اتفاق تازه‌ای در جنبش دانشجویی است افزود: همه عوامل برنامه از جمله مجری، میهمان، گزارشگر و... دانشجو هستند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا با بیان اینکه در این برنامه در رابطه با ۱۰ موضوع مهم در جمهوری اسلامی صحبت می‌شود تصریح کرد: مواردی، چون شفافیت، نقش خانواده در اجتماع، مسائل جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی در این برنامه‌ها به بحث گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه هر برنامه به مدت نیم ساعت تهیه شده است ادامه داد: با اجرای این برنامه‌ها توجه به رسانه‌های محلی تقویت می‌شود و گفت‌و‌گو‌های عمیقی در حوزه‌های مختلف شکل می‌گیرد.

جهانی‌مقدم با بیان اینکه در این برنامه به صورت واقعی به دانشجویان میدان داده شده تا سخنان خود را مطرح کنند خاطرنشان کرد: نسل جوان صاحبان آینده مملکت هستند و باید فرصت داشته باشند صحبت کنند و دیده شوند.

وی تأکید کرد: ساخت این برنامه یک کار تیمی دانشجویی است تا ظرفیت‌های بزرگ و مغفول‌مانده در سطح استان را مد نظر قرار دهیم و مسوولان را نسبت به آن حساس کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار